×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
برخورد جدی با کسانی که ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفتند و کالا وارد نکردند

اقتصادتهران: معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر پیگیری جدی تامین کالاهای اساسی و دارو برای سه ماه پایان سال، بر لزوم برخورد جدی با دریافت کنندگان ارز ۴۲۰۰ تومانی که کالا به کشور وارد نکرده‌اند، تاکید کرد.

به گزارش مهر، جلسه تأمین ارز کالاهای اساسی و ضروری ظهر امروز (یکشنبه) به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

جهانگیری در این جلسه با تاکید بر ضرورت تأمین کالاهای اساسی و دارو به خصوص در سه ماه پایانی سال، از دستگاه‌های ذیربط خواست نسبت به تأمین کالاهای اساسی و دارو پیگیری مستمر و مجدانه داشته باشند.

معاون اول رئیس جمهور همچنین بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق جهت تأمین کالاهای اساسی و دارو برای سال ۱۴۰۰ تاکید کرد و گفت: لازم است میزان کالاهای اساسی و دارو و همچنین ارز مورد نیاز برای سال ۱۴۰۰ برآورد شود تا تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردد.

وی همچنین با اشاره به برخی گزارش‌ها در خصوص افرادی که از سال ۹۸ ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات دارو و کالای اساسی دریافت کرده اما کالایی به کشور وارد نکرده‌اند، تصریح کرد: کارگروهی برای شناسایی دقیق اینگونه افراد و شرکت‌ها فعال شده و در صورت تأیید عدم واردات دارو و کالا به کشور، با آنها برخورد جدی خواهد شد.

در این جلسه که وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس سازمان غذا و دارو نیز حضور داشتند، گزارشی از وضعیت ذخایر کالاهای اساسی ارائه و تصمیماتی نیز برای جبران کمبود ذخایر برخی اقلام و کالاها اتخاذ شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches