×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
بانک صادرات ایران بازوی توانمند صنعت پتروشیمی برای گذر از تحریم‌ها

اقتصادتهران: چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش هفته گذشته در جزیره کیش و با حضور مسئولان ارشد صنعت پتروشیمی کشور برگزار شد.

به گزارش اقتصادتهران، آنچه که بر غنای هرچه بیش تر این همایش افزود، حضور مدیران صنعت بانکداری کشور در کنار مدیران پتروشیمی در این نمایشگاه بود.

بانک صادرات ایران که از دیرباز دغدغه حمایت از صنعت پتروشیمی کشور را داشته و در پروژه‌های مختلفی همپای این صنعت بوده است در این نمایشگاه حضوری جدی و فعال داشت.

شاید یکی از مواردی که مدیران و فعالان در مناطق اقتصادی، نیاز مبرمی به آن داشته باشند دسترسی هرچه سهل‌تر آنان به خدمان بانکداری به ویژه محصولات نوین بانکی است.

بانک صادرات ایران و زیر مجموعه‌هایش از جمله صرافی سپهر، کارگزاری بانک صادرات ایران، بیمه سرمد و تأمین سرمایه سپهر، به طور قطع می‌توانند نقشی مهم و اساسی در افزایش آگاهی بخشی فعالان اقتصادی از آخرین دستاوردهای نوین نظام بانکی نظیر چکنو داشته باشند.

در همین رابطه علی عسگری، مدیرعامل هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، از حضور فعال بانک صادرات در این همایش تقدیر کرد و حمایت این بانک از صنعت پتروشیمی کشور را دستاوردی عظیم برای این حوزه به منظور عبور از تحریم‌ها برشمرد.

به بیان دیگر، حمایت بانک صادرات ایران از صنعت پتروشیمی این نوید را می‌دهد که با توجه به گسترده فعالیتش اعم از داشتن شعب در اغلب کشورهای حاشیه خلیج فارس، لبنان و اروپا بتواند به ارائه تمامی خدمات مالی و بانکی در حوزه‌های مختلفی بپردازد.

فعالان اقتصادی و نیز متولیان امر صنعت پتروشیمی در کشور، می‌توانند بر روی حمایت بانک صادرات ایران از سرمایه‌گذاری‌های ثابت و شرکت در پروژه‌های بزرگ به صورت مستقل و سندیکایی، خدمات متنوع خود را از جمله تامین مالی به صورت سرمایه در گردش، اعتبارات اسنادی و ضمانت‌نامه و سایر خدمات مورد نیاز صنعت پتروشیمی، حساب ویژه‌ای باز کنند.

گفتنی است گستردگی شعب و امکانات بانک صادرات ایران در منطقه خلیج فارس در کنار ٢٢ شعبه خارج از کشور این بانک به خصوص در لبنان و اروپا، می‌تواند در زمینه مبادلات ارزی به صنعت پتروشیمی کمک کند که ضروری است تا ارزآوری این صنعت مورد توجه بانک صادرات قرار گیرد.

نکته قابل توجه این که بانک صادرات ایران به خوبی از ظرفیت‌ها و پتانسیل بخش پتروشیمی کشور واقف است و می‌تواند در مسیر ارزآوری، همانند چراغ راهی سودمند به کمک صنعت پتروشیمی بیاید.

لازم به ذکر است مدیرعامل هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در دیدار با یاسر مرادی، رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران در حاشیه این نمایشگاه ضمن قدردانی از تامین مالی پروژه‌های شرکت‌های پتروشیمی «گچساران»، «فناوران»، «هنگام» و «گاز بیدبلند» توسط بانک صادرات ایران، نقش این بانک در تامین مالی پروژه‌های پتروشیمی از طریق شعب خارج از کشور بانک را بی‌بدیل عنوان کرد.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches