×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
بارندگی در استان‌ها ادامه دارد، نیروهای امدادی در آماده‌باش

اقتصادتهران: بسیاری از استان‌ها از حدود ۱۰ روز قبل به طور متناوب شاهد بارش‌ باران‌ سیل‌آسایی هستند که خسارات زیادی به جا گذاشته است و طبق پیش بینی کارشناسان هواشناسی، این بارش‌ها ادامه می‌یابد.

به گزارش اقتصادتهران، موج بارندگی‌های شدید هفته قبل در ۲۰ استان آغاز شد و در حالی که  این بارش ها به صورت پراکنده ادامه یافته، موجب لغزندگی و مسدود شدن جاده ها، وقوع سیل و رواناب، خسارات جدی به بخش‌های مختلف کشاورزی و دامداری، جاده‌ها، تاسیسات عمرانی شهری و آب و فاضلاب شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر می‌گوید که طی این مدت، امدادگران هلال احمر به ۲ هزار و ۴۳۵ هموطن گرفتار در سیل و آبگرفتگی در  ۱۶ استان کشور، امدادرسانی کردند.

به بیان «مهدی ولی پور»، در این مدت ۱۶ استان آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، تهران، خراسان های جنوبی، رضوی و شمالی، سمنان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، مازندران و یزد نیازمند به خدمات امداد و نجات بودند و امدادگران هلال احمر در ۱۰۱ شهر، روستا، مناطق عشایرنشین و ۱۹ محور متاثر از سیل، خدمات لازم امدادی را به هموطنان ارائه کردند.

این در حالی است که سامانه بارشی دیگری از دیروز فعال شده و براساس پیش بینی های هواشناسی، در  برخی مناطق تا روزهای آینده برقرار خواهد بود که لازم است تمامی تدابیر احتیاطی برای در امان ماندن از خطرات احتمالی ناشی از آن  اتخاذ شود.

بنا براعلام سازمان هواشناسی،  امروز در استان های، مازندران، گلستان، تهران، البرز، قم، مرکزی، خراسان شمالی، رضوی، شمال خراسان جنوبی و نیمه شرقی استان اصفهان بارش‌ها شدت بیشتری دارد و روز یکشنبه نیز در سواحل خزر، دامنه جنوبی البرز مرکزی، جنوب شرق، شرق و شمال شرق کشور  این بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

تازه ترین اخبار حاکی از آن است که مدیریت بحران  در استان‌های پرخطر به حال آماده باش درآمده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches