×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
انتصاب مدیرعامل جدید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

اقتصادتهران: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد امین حاجی هاشمی را به عنوان مدیرعامل جدید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب کرد.

به گزارش اقتصادتهران، در جلسه روز شنبه هیات مدیره بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای حکم انتصاب محمد امین حاجی هاشمی مدیرعامل جدید این بنیاد به وی اعطا شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حکم خواستار استفاده از ظرفیت‌های موجود صنعت بازی‌های رایانه‌ای در راستای رشد، ارتقا آن و شکوفایی خلاقیت جوانان فعال در این زیست بوم شده است.

حاجی هاشمی دانش آموخته رشته مدیریت رسانه دانشگاه علامه طباطبایی و مدیر بخش بازی‌های رایانه‌ای چهارمین و پنجمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است؛ وی همچنین سابقه همکاری در تدوین برنامه ملی بازی‌های رایانه‌ای (مصوب شورای عالی فضای مجازی) در مرکز ملی فضای مجازی و عضویت در هیات مدیره بنیاد و نیز تدوین استراتژی در حوزه بازی در شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات را در کارنامه کاری خود دارد.

حکم انتصاب حاجی هاشمی توسط مهدی صرامی رییس هیات مدیره بنیاد ملی بازیه‌ای رایانه‌ای به وی اعطا شد.

گفتنی است سید صادق پژمان از اردیبهشت سال ۹۸ مسئولیت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را بر عهده داشت که در این جلسه از زحمات وی در مدت مسئولیت بنیاد قدردانی شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches