×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
المان تقویم ماه رمضان در میدان صنعت جانمایی شد

اقتصادتهران: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲ گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، فضاسازی شهری با نصب المان و اکران پیام‌های معنوی و مذهبی انجام  شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی اکبر کریمی پور، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط ناشی از کرونا، اهمیت فضاسازی شهردر ایجاد نشاط معنوی بسیار قابل اهمیت است.

وی افزود: بر همین اساس هم زمان با ماه ضیافت الله و پرخیر و برکت رمضان باا اکران پیام‌های معنوی و مناسبتی در معابر و مسیرهای اصلی و برجسته نگاری بر روی عرشه پل‌های سواره رو، اقدام به فضاسازی ماه میهمانی خدا و ماه پرفضیلت رحمت و مغفرت رمضان کرده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲ نصب المان تقویم در میدان صنعت را ازدیگر اقدامات در این زمینه برشمرد و گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه روز بزرگداشت استاد سخن سعدی شیرازی، المان تقویم میدان صنعت با شعری از سعدی در فضیلت این ماه پر برکت جانمایی شد.

وی افزود: اکران پیام‌های مناسبتی ویژه ماه میهمانی خدا در بیش از ۳۰ نقطه از معابر و بزرگراه‌ها از دیگر اقدامات اجرایی در فضاسازی شهری است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches