×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اعلام آمادگی فرودگاه لندن برای مقابله با ویروس جدید چینی

اقتصادتهران: فرودگاه هیتروی لندن قصد دارد به منظور مقابله با شیوع ویروس جدید و ناشناخته قسمت جداگانه ای را برای مسافران پروازهای مشکوک با مبدا شرق آسیا ایجاد کند.

به گزارش اقتصادتهران، فرودگاه بین المللی هیترو در لندن که بدون شک یکی از بزرگترین، شلوغ ترین و پرازدحام ترین فرودگاه های جهان به شمار می رود، به دنبال انتشار خبر شیوع بیماری ناشناخته و ویروس کشنده و خطرناک در چین موسوم به کروناویروس در چین و برخی دیگر از کشورهای شرق آسیا، اعلام کرده است که به منظور مقابله با ورود و گسترش این ویروس به بریتانیا قصد دارد قسمت های جداگانه ای را برای بررسی و معاینات دقیق و پیشرفته پزشکی مسافران برخی از پروازها در این فرودگاه ایجاد کرده و اختصاص دهد.

بر اساس گزارش رویترز، گرانت شاپس، وزیر حمل و نقل بریتانیا، روز چهارشنبه در این خصوص تصریح کرده است با اینکه احتمال شیوع این ویروس در بریتانیا با توجه به دوری مسافت از چین و برخی کشورهای شرق آسیا بسیار کم و پایین است، اما فرودگاه هیترو در لندن از آنجاکه میزان پروازهای زیادی از کشورهای مختلف جهان همچون شهرهای مختلف چین است، آمادگی لازم برای مقابله با این ویروس خطرناک و کشنده را دارد.

بر اساس آمارهای رویترز، بالغ بر ۲۰۰ هزار مسافر از این فرودگاه در طول شبانه روز جابجا و حمل می شوند. همچنین ۱۷ پرواز ورودی از مبدا چین در فرودگاه هیترو در روز چهارشنبه وجود دارد که مستلزم اقدامات پیشگیرانه و جدی در مبادی ورود مسافران است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches