×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
استفاده از توانمندی زنان در عرصه‌های اجتماعی صنعت نفت

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به استفاده از توانمندی زنان در عرصه‌های اجتماعی صنعت نفت در کنار نقش آنها در کانون خانواده، گفت: برای تبیین نقش زنان در صنعت نفت ایران باید همایش‌های بین‌المللی برگزار شود.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، جلیل سالاری در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا و گرامیداشت مقام زن و روز مادر که در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران برگزار شد با اشاره به اینکه در جریان انقلاب و جنگ تحمیلی نقش بانوان نقش ارزنده و زیبنده‌ای بوده، افزود: قطعا شروع تربیت از دامن زنان است و زنان نقش مهمی در پرورش جامعه دارند.

وی با تاکید بر اینکه خانواده مدرسه اول است، ادامه داد: اثرگذاری و نقش تربیتی زنان در فرزندانی که به جامعه تحویل می دهید قطعا اثرگذار است زیرا نقش تربیتی خانواده در حوزه آموزشی به عهده زنان است.همچنین زنان در آرامش محیط کار نیز نقش آفرین هستند و زن به عنوان مربی جامعه شناخته می شود.

سالاری با اشاره به سخنان حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه از دامن زن مرد به معراج می رود، گفت: این خانواده است که محل تربیت علمی و دینی است و اگر در خانواده درست عمل کنیم در جامعه مسائل و آسیب‌های اجتماعی را نخواهیم داشت. بنابراین خدمات مادران از معلم هم بالاتر است زیرا تربیت فرزندان را بر عهده دارند.

وی با تاکید بر اینکه خانواده کوچکی که حضرت زهرا سلام الله علیها داشتند و فرزندانی که آنجا تربیت کردند امروز الگویی برای همه ما و همه خانواده‌ها است، تصریح کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها نه فقط برای خانواده‌های مسلمان که برای همه زنان عالم می تواند الگو باشند زیرا فرزندانی که تربیت کردند الگوهای جامعه هستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches