×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ارائه طرح تسهیلاتی تفاس بانک سینا برای حفظ قدرت خرید مردم در مقابل تورم

اقتصادتهران: ساز و کار جدید اعطای تسهیلات بانکی توسط بانک سینا به وسیله تفاس، راه جدیدی را پیش روی مشتریان این بانک قرار داده است. تفاس که هلدینگ بانک سینا به شمار می‌رود، با توسعه فعالیت‌های خویش توانسته خیال مشتریان را از بابت دریافت تسهیلات راحت کند.

تسهیلات سازمانی خرید کالا توسط تفاس (توسعه فناوری اطلاعات دیجیتال بانک سینا) یک روش بسیار جذاب برای دریافت تسهیلات بانکی توسط مشتریان بانک سینا است که با رویکرد و اقبال مشتریان نیز مواجه شده است.

در همین رابطه، پایگاه خبری اقتصادتهران، گفت و گویی با معصومه نظری، مدیر کسب و کار دیجیتال تفاس انجام داده‌ است که مشروح آن را در ذیل با هم می‌خوانیم:

نظری با اشاره به آن که تفاس به طور کلی امور مربوط به آی تی بانک سینا را عهده دار است به طرح تسهیلات سازمانی خرید کالا اشاره کرد و اظهار داشت: به طور کلی به وسیله این سازوکار در ابتدا، دریافت کننده تسهیلات، احراز هویت شده و پس از آن که طرح تسهیلات متناسب با خود را انتخاب کرد، قرارداد آن را دریافت می‌کند.

سپس با دریافت طرح تسهیلات در سیبانک، وجه مورد نظر به کیف پول وی واریز می‌گردد که می‌تواند از طریق بازارگاه سینا خرید نماید. وی با اشاره به آن که تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌گردد در رابطه با اهداف این طرح گفت: با توجه به وجود شرایط تورمی در کشور، استفاده کنندگان این طرح، دیگر نگرانی بابت وضعیت معیشتی خود نداشته و با خاطری آسوده می‌توانند نسبت به خرید کالای مورد نظر اقدام نمایند.

این در حالی است بانک سینا بدینوسیله از تامین کننده کالا نیز حمایت کرده و تولید کنندگان، نسبت به فروش کالاهای خود دلگرم خواهند شد. به گفته مدیر کسب و کار دیجیتال تفاس، رقم بازپرداخت تسهیلات ۲۳ درصد و در بازه زمانی ۶ تا ۳۶ ماه است که به اختیار مشتری انتخاب می‌گردد، ضمن آن که تفاس مصمم است تا رفاه سازمان‌های مختلف دیگر را نیز با ارائه این طرح بر عهده بگیرد.

نظری به سرزمین هوشمند سینا اشاره کرد و اظهارداشت: بانک سینا مصمم است تا تفکر دیجیتال و عدم حضور مشتری در شعبه به صورت فیزیکی را در بین اقشار مختلف جامعه توسعه دهد تا تمام مردم از طریق اعتبار سنجی بتوانند از این تسهیلات برای خرید کالای مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی به دیگر مزایای استفاده از این طرح تسهیلاتی اشاره کرد و یادآور شد: تسهیلات در این طرح بدون ضامن و بدون چک و سفته پرداخت می‌شود ضمن این که دریافت تسهیلات تنها با امضای دیجیتال امکانپذیر است و مشتری حتی یکبار نیز مراجعه حضوری به شعبه ندارد.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches