×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آمادگی مرز خسروی برای تردد زائران اربعین امسال

اقتصادتهران: معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با اشاره به امنیت بالای مرز خسروی گفت: این پایانه مرزی آمادگی پذیرایی از زائران حسینی (ع) در پیاده روی اربعین امسال را دارد.

مهرداد تقی زاده در گفت وگو با مهر با اشاره به بازدید خود از پایانه مسافری و باری پرویزخان در مرز خسروی واقع در استان کرمانشاه گفت: در این بازدید که نماینده گمرگ نیز حضور داشت، مشکلات و معضلات موجود در این پایانه به بحث و گفت وگو گذاشته و مقرر شد تمامی مشکلات و موانع موجود در این پایانه در شورای عالی ساماندهی مبادی ورودی و خروجی مجاز کشور که در وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود ، مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این بازدید با رانندگان و پیله‌وران گفت وگوهایی داشتیم که نمایندگان این صنف مشکلات و معضلات خود را در میان گذاشتند که نهایتا قرار شد موارد مورد نظر نمایندگان صنف کامیونداران، بررسی و در اسرع وقت به حل آن‌ها اقدام شود.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: این مرز اولین مرز رسمی بین ایران و عراق از گذشته بوده و هم‌اکنون نیز از فعال‌ترین مرزهای بین دو کشور است که با توجه به آمار موجود، روزانه حدود هزار مسافر از این پایانه مرزی تردد می‌کنند؛ البته به گفته مسئولان محلی این پایانه از لحاظ زیرساخت و امکانات موجود به صورت بالقوه قابلیت تردد تا ۱۰ هزار مسافر در روز را دارا است.

تقی‌زاده با تأکید بر اهمیت رسیدگی به مسائل پایانه مرزی خسروی، علی‌الخصوص با توجه به نزدیک شدن مناسبت‌های محرم و صفر، اظهار داشت: در این بازدیدها و نشست ها مقرر شد تمامی موارد مورد نظر مقامات استان کرمانشاه، در شورای عالی مبادی ورودی و خروجی مجاز کشور مورد بررسی قرار گرفته و مقدمات رفع مشکلات در اسرع زمان فراهم گردد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches