×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
آمادگی راهبران پتروشیمی برای برگزاری دوره های آموزش مدیریت ویژه مدیران

قائم مقام شرکت راهبران پتروشیمی از آمادگی این شرکت برای آموزش علوم مدیریت برای مدیران در سازمان ها، ادارات، وزارتخانه ها و شرکت های مختلف  اعم از دولتی و خصوصی خبر داد.

به گزارش اقتصاد تهران، پوریا هادی پور ضمن بیان این مطلب گفت: برای داشتن یک سازمان رو به رشد، افراد سازمان باید بدانند مبانی عملشان چیست که این مساله در بنگاه های اقتصادی به خصوص بانک ها و بیمه ها نمود بسیار زیادی دارد.

وی با اشاره به برگزاری سمیناری یکروزه توسط این شرکت برای مدیران منطقه اقتصادی ویژه پارس در عسلویه گفت: هدف از برگزاری این سمینار، آغاز یک آموزش هدفمند و مستمر با رویکرد حل مشکلات مدیریت منطقه است به طوری که افزایش کیفیت اداری و کنترل هزینه ها از نتایج اجرای شیوه های نوین مدیریتی است.

وی افزود: مدیران راهبر رسیدن به اهداف سازمانی خود را از طریق ارتباط موثر و ساختن اعتماد بین کارمندان و متقاعد کردن آن ها برای ارتقا مستمر پیگیری می کند.

به گفتته هادی پور، تئوری، استراتژی و رفتار سه عامل بسیار مهم در رفتارهای مدیریتی است و در صورتی که به شیوه درستی اجرایی نشود منجر به ناهنجاری های سازمان و در نتیجه افزایش هزینه ها می شود.

وی با بیان آن که تطبیق افکار مدیریتی با سیستم کار در منطقه عسلویه از اهمیت والایی برخوردار است، تصریح کرد: سازمان هایی که نگرش استراتژی آموزش بر مبنای کاربردی بودن و مساله محور بودن را تجربه می کنند محصولات کیفی تری به مشتریان خود ارائه می کنند.

هادی پور خاطر نشان کرد: در گذشته در منطقه عسلویه همایش های بسیاری برگزار شده بود اما نتیجه مطلوبی از آن ها حاصل نشده است که عدم استمرار و عدم حل مسایل مهم صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در حوزه مدیریت از دلایل عدم این پیشرفت محسوب می شود.

وی با تاکید بر ارائه مدیریت تصمیم گیرنده توسط این شرکت یادآور شد: استراتژی مدیران در منطقه عسلویه بسیار سازنده بوده و از همین رو اگر مدیری یک استراتژی صحیحی اتخاذ نکند این امر به کارمندان زیر مجموعه اش تسری یافته و مورد هرج و مرج سازمانی می شود.

گفتنی است سمینار یکروزه ویژه مدیران ارشد صنعت نفت در منطقه عسلویه در تاریخ ۲ تیرماه با همکاری موسسه ویلیام گلاسر و شرکت راهبران پتروشیمی و با حمایت سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس برگزار می شود.

وی همچنین گفت: ما بر آنیم تا با برگزاری دوره ها و سمینارهای مختلف و با محوریت شرکت راهبران پتروشیمی که حاصل ۱۵ سال تجربه آموزشی در صنعت نفت است، توانمندی سازی مدیران و کارکنان صنعت نفت و نیز قابلیت های نیروهای آماده به کار در منطقه را دنبال کنیم.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches