×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
آزمون استخدامی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی فروردین۱۴۰۰برگزار می‌شود

اقتصادتهران: مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم گفت: آزمون استخدامی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، اباصلت خراسانی، از برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در فروردین ماه سال آینده خبر داد.

وی اظهار داشت: با پیگیری‌ها و نیاز سنجی هایی که ستاد وزارت علوم انجام داده، نیروهای مورد نیاز دانشگاه‌ها، مؤسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری نزدیک به سه هزار نفر است که عمدتاً در رشته‌های فنی، تخصصی و آزمایشگاهی استخدام می‌شوند.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه در حال حاضر در رشته‌های عمومی جذب نیرو نداریم، افزود: در این راستا سازمان اداری و استخدامی کشور با ۱۹۸۰ مجوز استخدام برای مراکز آموزش عالی موافقت کرده و سازمان برنامه و بودجه نیز ۱۹۵۰ مجوز استخدامی را تأمین اعتبار کرده است.

خراسانی افزود: فروردین ماه آزمون سراسری استخدام پیمانی غیر هیئت علمی را برای کل دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی برگزار می‌کنیم و انتظارمان این است که افرادپذیرفته شده در آزمون در ماه‌های اردیبهشت و خرداد کار مصاحبه شأن انجام شود و از اول تیر ماه در مراکز آموزش عالی و پژوهشی مشغول به کار شوند.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم با بیان اینکه فرایند برگزاری آزمون استخدامی از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود، اظهار داشت: با جذب این نیروهای متخصص، بخش عظیمی از مشکلاتی که هم اکنون در نگهداری، تعمیر و حفظ آزمایشگاه‌های دانشگاه‌ها، مؤسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور وجود دارد، به صورت اساسی حل می‌شود.

خراسانی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در فروردین‌ماه سال آینده آگهی استخدام منتشر شود، گفت: با توجه به اینکه یک آگهی استخدام هم در اردیبهشت و خرداد سال آینده برای کلیه دستگاه‌های سراسر کشور منتشر می‌شود، می‌خواهیم برای مراکز آموزش عالی و پژوهشی آزمون جداگانه و اختصاصی برگزار شود.

وی با بیان اینکه این آزمون استخدامی به صورت متمرکز خواهد بود، گفت: سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه هم به همراه وزارت علوم پای کار هستند تا این تکلیف را هرچه سریع تربه انجام رسانیم.

خراسانی با اشاره به معرفی سه برابر ظرفیت نیروها و اینکه دستگاه‌ها می‌توانند با انجام مصاحبه، نیروهای برگزیده خودشان را انتخاب کنند، افزود: تمام دانشگاه‌ها نیازسنجی و سهمیه بندی شده‌اند و برمبنای نیاز و سهمیه‌ای که به تأیید رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری رسیده، اقدام خواهیم کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches