×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true

رییس سازمان چای کشور گفت: از ابتدای فصل برداشت برگ سبز چای تاکنون، در مجموع ۳۶ میلیارد تومان به حساب چایکاران شمال کشور واریز شده است.

علی محرر در گفت و گو با ایرنا افزود: از این میزان، مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از سوی کارخانجات و مبلغ ۲۲ میلیارد تومان از سوی دولت پرداخت شده است.

وی فصل برداشت برگ سبز چای را از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری عنوان کرد و اظهار کرد: از ابتدای فصل برداشت تاکنون، مبلغ چهار میلیارد تومان برای خرید بهای برگ سبز چای به صورت آزاد پرداخت شده است.

به گفته محرر، رییس سازمان چای کشور تصریح کرد: تاکنون مجموع ۶۲ هزار تن برگ سبز چای با مبلغ ۵۵ میلیارد تومان از چایکاران خریداری شده که از این میزان ۵۹ هزار تن به صورت تضمینی و مابقی به صورت آزاد خریداری شده است.

این مقام مسئول به کاهش تولید برگ سبز چای طی سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال به دلیل شرایط آب و هوایی تولید برگ سبز نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی افزود: امسال بخشی از پرداخت مطالبات چایکاران توسط دولت و مابقی توسط کارخانجات فرآوری پرداخت می شود.

محرر، قیمت خرید تضمینی برگ سبز درجه یک و دو را به ترتیب ۱۲۰۰ و ۶۵۰ تومان عنوان کرد و گفت: برای خرید برگ سبز چای درجه یک ۴۰۰ تومان سهم سازمان چای و ۸۰۰ تومان توسط کارخانجات و برای خرید برگ سبز درجه دو نیز مبلغ ۲۳۰ تومان سهم دولت و ۴۲۰ تومان توسط کارخانجات پرداخت خواهد بود.

وی تاکید کرد: تاکنون بخش عمده ای از سهم دولت برای پرداخت مطالبات چایکاران واریز شده و مابقی باید از سوی کارخانجات فرآوری تامین و به حساب بهره برداران واریز شود.

به گفته محرر، امسال پیش بینی می شد ۱۵۰ هزار تن برگ سبز چای تولید شود، اما به دلیل شرایط آب و هوایی نامناسب و بخشی دیگر از مشکلات صنعت چای ممکن است تولید برگ سبز چای کمتر از پیش بینی ها باشد.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches