×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
۱۱ هزار تخت بیمارستانی تا پایان دولت راه‌اندازی می‌شود

اقتصادتهران: فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: پیش‌بینی می‌شود تا انتهای دولت آقای روحانی ۱۱ هزار تخت بیمارستانی توسط وزارت بهداشت راه‌اندازی شود.

به گزارش اقتصادتهران، روز گذشته دست اندرکاران حوزه کرونا در جلسه ای با حضور رییس جمهوری، وزیر بهداشت و معاونان وی، روسای منتخب دانشگاه های علوم پزشکی کشور به خصوص استان هایی که بیشترین درگیری را با بیماری کرونا دارند و تعدادی از نمایندگان بهورزان به بررسی وضعیت بیماری کرونا در کشور پرداختند.

دکتر علیرضا زالی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه را راه اندازی ۱۱ هزار تخت جدید بیمارستانی عنوان کرد و افزود: این اقدام می تواند تحول جدی در حوزه بهداشت و درمان کشور ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه در تهران سه هزار و ۵۰۰ تخت جدید به تخت های بیمارستانی اضافه خواهد شد، بیان داشت: مقرر شده است وزیر بهداشت در این زمینه پیگیری های لازم را انجام دهد.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران ادامه داد: رئیس جمهوری دستوری ویژه مبنی بر ایجاد کارگروه هایی برای استفاده بهتر از ظرفیت های بیمارستانی به منظور خدمات بهتر به بیماران کرونایی صادر کردند. مقرر شد تخت هایی را که امکان دارد به حوزه کرونا وارد شوند، به سرعت انجام شود.

پول صندوق ذخیره ارزی در اسرع وقت در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران اظهار داشت: آقای روحانی دستور صریح دادند که پول صندوق ذخیره ارزی در اسرع وقت در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد.

زالی بیان داشت: این موضوع یکی از دستاوردهای بسیار مهم جلسه روز گذشته بود.

وی تاکید کرد: با دستور مستقیم ریاست جمهوری و پیگیری هایی که قرار شد انجام شود، به نظر می رسد باب جدیدی در رفع مشکلات ریالی و ارزی حوزه بهداشت انجام خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches