×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
گشایش نخستین نمایشگاه مجازی محصولات حجاب و عفاف در کشور

اقتصادتهران: نخستین نمایشگاه مجازی محصولات حجاب و عفاف ماه مبارک رمضان شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه، همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و باهدف حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان این حوزه از طریق وبینار افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور اسدالله سلیمانی مدیر عامل انجمن فعالان حوزه حجاب و عفاف کشور، علیرضا حقیقی مدیر شتاب‌دهنده مرکز فن‌آوری رایمون، ابوالقاسم شیرازی نماینده اتحادیه پوشاک، حسن‌پور نماینده بسیج اصناف، مهندس نیری، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز برگزار شد.

سلیمانی در این مراسم با یادآوری شرایط ویژه کشور (شیوع ویروس کرونا) و تحمیل فشار بر تولیدکنندگان محصولات حجاب و عفاف، برگزاری این نمایشگاه را راهکاری برای اتصال تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان این حوزه دانست.

مدیرعامل انجمن فعالان حوزه حجاب و عفاف کشور گفت: انجمن تولید کنندگان حجاب و عفاف به دلیل وجود خلا در حوزه حجاب و عفاف کشور از سال ۹۵ به عنوان یک تشکل مردم نهاد و یک گروه جهادی وارد این عرصه شد.

وی افزود: کارگروه مد و لباس، بسیج اصناف در تشکیل این انجمن حامی ما بودند، ما نیز به عنوان کسانی که دغدغه فرهنگی داریم و شغل و معیشت ما در این حوزه بود، سعی کردیم تعریف درستی از حجاب را در جامعه مطرح کنیم.

سلیمانی تصریح کرد: در حوزه حجاب و عفاف هر جا احساس خلا و ضعف کردیم اولین گروهی بودیم که به این موضوع پرداختیم و با حمایت های مسئولین توانستیم اتفاق های خوبی را در این حوزه رغم بزنیم و امیدواریم با تشکیل مجلس یازدهم همچنان در این راه ثابت قدم باشیم و هرچه بیشتر از تولید کنندگان و مصرف کنندگان حمایت کنیم.

مدیر عامل انجمن فعالان حوزه حجاب و عفاف کشور افزود: برای جمهوری اسلامی ایران زیبنده نیست که امروز یک فروشگاه مستقل حجاب در سطح کشور نداریم. ما سعی می کنیم کالاهای حجاب را به عنوان کالاهای فرهنگی معرفی کنیم و از این طریق محصولات حجاب را با قیمت مناسب در دسترس عموم قرار دهیم.

وی گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب همه ساله همزمان با نمایشگاه قرآن برگزار می شد که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به صورت مجازی برگزارشد.

سلیمانی تصریح کرد: این نمایشگاه  به صورت مجازی تولید کنندگان و مصرف کنندگان را در شرایط سخت اقتصادی در کنار هم قرار می دهد تا اندکی از آسیب هایی که شرایط کنونی به آنها تحمیل کرده است را جبران کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches