×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
گشایش دومین مرکز استعدادیابی و توانمندسازی کودکان کار در محله فرحزاد

اقتصادتهران: دومین مرکز استعدادیابی و توانمندسازی کودکان کار تحت عنوان پویا شهر با حضور شهردار منطقه و معاون حمایت های سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در محله فرحزاد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی در این مراسم با اشاره به اینکه ساماندهی کودکان کار نیازمند توجه ویژه گفت: توانمندسازی و مهارت آموزی کودکان کار از رویکردهای مدیریت شهری در طرح ساماندهی این افراد است و درهمین راستا مراکز پویا شهر راه اندازی شد.

وی افزود: هدف از ایجاد و راه اندازی این مرکز علاوه بر مهارت آموزی برای خانواده کودکان؛ آموزش و مهارت آموزی کودکان محلات کم برخوردار نیز است.

شهردار منطقه۲ گفت: ‌خدمات آموزشی در قالب برگزاری کارگاه و اهداء بسته های آموزشی،‌ برگزاری تورهای تفریحی، آموزشی، توانمندسازی و مهارت آموزی های هنری،‌ علمی- تخصصی ویژه کودکان و خانواده های آنها از جمله فعالیت های این مجموعه است که به صورت رایگان در محله فرحزاد ارائه می شود.

گفتنی است درحاشیه افتتاح و بهره برداری از این مرکز واقع در بوستان پانزده خرداد؛ مراسم غرس نهال با حضور کودکان، شهردار منطقه و سایر مدیران شهری نیز انجام گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches