true

صاحبان کسب و کار در نخستین سمینار بزرگ بیزینس سامیت گرد هم آمدند.
به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، در این سمینار که بعد از ظهر روز چهارشنبه 17 اردیبهشت در هتل اسپیناس پالاس تهران و به راهبری و تسهیل گری آرش سروری برگزار شد، بیش از 2 هزار نفر از علاقمندان به مباحث چگونگی موفقیت در بیزینس و حرفه حضور داشتند.
ین مراسم 13 سخنران که عمدتا صاحبان کسب و کار بودند هریک به مدت 20 دقیقه به طرح مسائل مرتبط به چگونگی موفقیت در هر کسب و کار و حرفه پرداختند و در ابتدا، حسین رحیمی دبیر نخستین گردهمایی بیزینس سامیت با اشاره به هدف شکل گیری این رویداد گفت: هر سال در فصل بهار، گرد هم میآییم تا بزرگان کسب و کار ایران به شرح موفقیتهای خود بپردازند به طوری که در این رویداد، به بررسی ترندها و روندهای جدید در دنیای کسب و کار پرداخته و مصمم به دانستن تصمیمات و برنامههای این بزرگان برای آینده هستیم و این که چگونه میتوانیم از تجربیات آنها در کسب و کارهای خود بهرهبرداری لازم را انجام داد.
گلدپست تا دو هفته دیگر راه اندازی میشود
در ادامه این سمینار، بانک عقیلی نسب، مدیرعامل پستکس، با تأکید بر اهمیت انتخاب صحیح شرکتهای پستی و بهینهسازی خدمات، به بررسی روند تحول در صنعت پست پرداخت و گفت: طی یکی دو هفته آینده سرویس پست طلا موسوم به گلدپست راه اندازی شده و در اختیار مشتریان قرار میگیرد تا با خیالی آسوده بتوانند نسبت به ارسال طلا اقدام نمایند.
وی همچنین به تغییر رویکرد مصرفکنندگان و نحوه ثبت سفارشات سنتی به ثبت سفارش پستی مدرن اشاره کرد و گفت: امروزه مشتریان میخواهند با استفاده از گوشیهای هوشمند، نیازهای خود را شناسایی و خدمات مورد نظر را با بهترین قیمت و کیفیت دریافت کنند.
مدیرعامل پستکس به اهمیت انتخاب صحیح شرکتهای پستی برای جابجایی مرسولات اشاره کرد و اظهار داشت: این شرکت در سال ۱۴۰۳، حدود ۱۰۰ میلیارد تومان مرسوله پستی به فروش رسانده به طوری که توانست با بهبود کیفیت خدمات، اعتماد مشتریان را جلب کند.
وی به بررسی نقش شرکتهای پستی در بهینهسازی قیمت و خدمات برای مشتریان اشاره کرد و گفت: ما به عنوان یک پلتفرم، به خردهفروشان و فروشگاههای آنلاین خدمات متنوعی ارائه میدهیم که به آنها در جذب مشتریان بیشتر کمک میکند.
به دلیل فیلترینگ درآمد 65 همتی را از دست دادیم
این گزارش میافزاید: در این سمینار مدیرعامل پادرو چالشهای ناشی از فیلترینگ و تأثیر آن بر درآمد کسب و کارها را بررسی و بر اهمیت ارتباطات و نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: اگر فیلترینگ نبود، میتوانستیم درآمدی معادل ۶۵ همت را در سال ۱۴۰۱ تجربه کنیم، در حالی که این رقم به شدت کاهش یافته است.
پشوتن پورپزشک با تأکید بر اهمیت ارتباطات و رفع سوء تفاهمها، تصریح کرد: ایجاد یک اکوسیستم موفق، نیاز به نیروی انسانی و همکاری داریم. اما شرایط کنونی، به ویژه فیلترینگ و محدودیتهای اینترنتی، فروش و کسب و کارها را در آستانه تخریب قرار داده است.
وی همچنین بر ضرورت ایجاد راهکارهای جدید برای بهبود شرایط کسب و کار و رسیدن به درآمد پایدار تاکید کرد.
مدیرعامل پادرو یادآور شد: لازم نیست برای رسیدن به اهداف عالی، همیشه و در همه حال شرایط ایده آل باشد بلکه کسب و کارها، گاهی به ریکاوری برای ادامه فعالیت نیاز دارند همانطور که بدن نیاز به ریکاوری دارد، باید در عین حرفهای بودن در برخی موارد از نقطه مطلوب فاصله گرفت و مجدد به نقطه ایده آل بازگشت.
وجود روابط عمومی پویا و زبده نیاز حیاتی هر سازمان است
بر پایه این گزارش، مهدی امیرپور، مدیر روابط عمومی دیجی کالا به ضرورت وجود روابط عمومی آگاه در هر سازمان اشاره کرد و گفت: باید در ابتدا بررسی کرد که روابط عمومی چه تاثیر و نقشی در بیزینس مدنظر دارد و سپس به تحلیل نقش روابط عمومی در بیزینس مربوطه پرداخت.
وی افزود: تمام کسب و کارها از کوچک تا بزرگ به وجود یه روابط عمومی پویا و فعال نیاز دارند.
در همین رابطه، علیرضا بیطرفان، مدیرعامل آژانس تبلیغاتی نوند درباره خصوصیات برند صحبت کرد و گفت: برند به محصول و محصول به برند وابستگی زیادی دارد و پس از آن، شاهین طبیری، مدیرعامل چارگون، به بیان دیدگاههای خود پرداخت.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=302266
false
true