×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
کوبا هم در مقابل ایران زانو زد

تیم ملی والیبال ایران برابر کوبا به یک پیروزی شیرین دست یافت.

به گزارش ایسنا از هاوانا، تیم ملی والیبال ایران در هفته ششم مسابقات لیگ جهانی والیبال به مصاف کوبا رفت و اولین پیروزی خود را مقابل کوبا با نتیجه ۳ بر ۲ جشن گرفت. ایران پس از واگذاری ست‌های اول و دوم با نتایج ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۹ در ست سوم توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ کوبا را شکست دهد. در ست چهارم نیز ایران توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ کوبا را شکست داده و به پیروزی در این دیدار امیدوار شود. در نهایت تیم ایران با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ مقابل کوبا به پیروزی رسید.

کوبا که در این دوره از رقابت‌ها با ترکیب جوانی پا به میدان گذاشته، پیش از این بازی‌های خود را مقابل صربستان و ایتالیا و آلمان واگذار کرده و تنها با یک برد برابر روسیه در قعر جدول رده بندی جای داشت. موضوعی که مسئولان فدراسیون کوبا و مردم این کشور اصلا از آن خشنود نبودند. آنها امید زیادی داشتند تا از ایران در خانه خود امتیاز بگیرند.

در مقابل شیرمردان والیبال ایران هم بعد از نمایش‌های فوق‌العاده مقابل صربستان و ایتالیا و کسب هفت امتیاز حالا دیگر به عنوان یک تیم مدعی به دنبال سوغات بردن از کوبا بودند که موفق شدند از سد تیم سوم المپیک و نایب قهرمان جهان بگذرند.

سالن ۱۵ هزار نفری شهر هاوانا که به نظر بسیاری کمتر از این تعداد ظرفیت دارد، شاهد برگزاری مسابقه ایران و کوبا بود. از حدود ۳۰ دقیقه قبل از این رویداد حدود یک سوم ظرفیت ورزشگاه پر شده بود. تعداد قابل ملاحظه‌ای از کارمندان سفارت جمهوری اسلامی ایران در هاوانا نیز برای تماشای این مسابقه به سالن آمده بودند. پیش از این گفته شده بود که ایرانی‌ها حدود یکصد بلیط را برای تماشای بازی والیبال ایران پیش خرید کرده اند.

تیم ملی والیبال ایران با ترکیب امیر غفور، عادل غلامی، سعید معروف، علی مباشری، رحمان داودی، محمد موسوی و لیبرو فرهاد ظریف با پیراهن های یکدست سپید مقابل کوبا به میدان رفت.

کوبا هم با پیراهن قرمز و ترکیب می‌سا، بی‌ست، کپدا، ماکیاز، گاتی یرز، آبراهان بازی با آغاز کرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches