×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
کنترل قیمت کالاهای اساسی به کارگروه‌های تخصصی سپرده شد

عضو ستاد تنظیم بازار از شکل‌گیری کارگروه‌های تخصصی کالاهای اساسی در ستاد تنظیم بازار خبر داد و گفت: قرار شده است تصمیمات اخذ شده حداقل تا ۶ ماه تغییر نکند.

یک عضو ستاد تنظیم بازار در گفت‌وگو با فارس، در خصوص جزئیات ستاد تنظیم بازار که در معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت تشکیل شده بود اظهار داشت: عمدتاً بحث‌ها به صورت کارشناسی مطرح شد و هیچ گونه تصمیم‌گیری خاصی انجام نگرفت. وی افزود: ستاد تنظیم بازار بر شفافیت قیمت انواع کالاها تأکید کرده است و قرار شده برای هر کالای اساسی یک کارگروه تخصصی فرعی تشکیل شود تا با همفکری اتحادیه‌های بخش خصوصی و کارشناسان وزارت صنعت بررسی‌های لازم صورت گیرد.

این عضو ستاد تنظیم بازار گفت: امروز تصمیم گرفته شد تا تصمیماتی که در ستاد تنظیم بازار گرفته می‌شود حداقل تا ۶ ماه دیگر تغییر نکند لذا باید پشتوانه کارشناسی مناسب داشته باشد.

به گزارش فارس، جلسه ستاد تنظیم بازار تشکیل شده اما سخنگوی این ستاد تا لحظه تنظیم این گزارش حاضر به پاسخگویی به رسانه‌ها نشده است.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches