true
![پاسخ به بیش از 48 هزار تماس تلفنی بازنشستگان کشوری در فروردین 1403 پاسخ به بیش از ۴۸ هزار تماس تلفنی بازنشستگان کشوری در فروردین ۱۴۰۳](https://tehraneconomy.ir/wp-content/uploads/2024/05/1-1-600x330.jpg)
مرکز پاسخگوی تلفنی صندوق بازنشستگی کشوری (سامانه تلفنی ۲۵۰۰) در نخستین ماه سال ۱۴۰۳، پاسخگوی ۴۸ هزار و ۸۹ تماس تلفنی بازنشستگان و ذینفعان بوده است.
به گزارش اقتصادتهران، میزان رضایت مخاطبان از پاسخگویی این مرکز، در فروردین ماه سال جاری، ۸۳ درصد بوده است که در مقایسه با ماه پیش از آن ۳ درصد رشد داشته است.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=281837
false
true