اقتصاد تهران
شماره خبر : 281837
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
اقتصاد تهران

پاسخ به بیش از 48 هزار تماس تلفنی بازنشستگان کشوری در فروردین 1403

مرکز پاسخگوی تلفنی صندوق بازنشستگی کشوری (سامانه تلفنی ۲۵۰۰) در نخستین ماه سال 1403، پاسخگوی 48 هزار و 89 تماس تلفنی بازنشستگان و ذینفعان بوده است.

به گزارش اقتصادتهران، میزان رضایت مخاطبان از پاسخگویی این مرکز، در فروردین ماه سال جاری، 83 درصد بوده است که در مقایسه با ماه پیش از آن 3 درصد رشد داشته است.