×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
واردات گوشت از نیوزلند نهایی شد

معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی گفت: کارهای مقدماتی امضای تفاهم نامه با کشور نیوزلند برای واردات گوشت انجام شده است و این کار در مراحل نهایی‌اش قرار دارد.

به گزارش  مهر، محسن مشکوه افزود: نیوزلند یکی از بهترین کشورهای صادر کننده گوشت در دنیاست و پس از متقاضیان که تمایل به واردات گوشت از این کشور دارند، می‌توانند اقدام به انجام این کار کنند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات و بحث‌های مربوط به آلودگی گوشت‌های برزیلی برطرف شده است، ادامه داد: در حال حاضر برزیل، استرالیا، هندوستان و نیوزلند از کشورهای صادر کننده گوشت به ایران محسوب می‌شوند.

مشکوه همچنین با بیان اینکه سازمان دامپزشکی هم چنان پیگیر امضای تفاهم نامه با کشورهای چین و پاکستان برای صادرات محصولات پروتئینی است، گفت: تاکنون پاسخ مثبتی از سوی این کشورها دریافت نکرده‌ایم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches