×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
همایش فصلی بیمه رازی برگزار شد

اقتصادتهران: همایش فصلی مدیران ستادی و مدیران استان‌های بیمه رازی برگزار شد.

به گزارش روابط غمومی بیمه رازی، سالن همایش‌های ساختمان مرکزی بیمه رازی میزبان مدیران ستادی و مدیران استان‌های سراسر کشور بود.

در این جلسه که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، تبیین سیاست‌های استراتژیک شرکت و چشم‌انداز آینده از مهمترین مباحث مطرح شده بود.

در این گردهمایی که بختیاری مدیرعامل بیمه رازی دقایقی را به سخنرانی پرداخت؛ ابتدا ضمن ابراز خرسندی از ظرفیت خوب تیم مدیریتی در ستاد و استان‌ها، این شرکت را که دارای برندی خوشنام و قوی است را شایسته کسب جایگاهی بسیار بالاتر از آنچه امروز هست، دانست.

وی مهمترین هدف همایش را ضمن ایجاد نزدیکی و صمیمیت بیشتر، بحث افزایش فروش و نقدینگی عنوان کرد و البته تاکید داشت ” فروش باید به نحوی باشد که ارزیابی ریسک در آن به دقت سنجیده شود چرا که عملکردها بر مبنای سود حاصله سنجیده خواهد شد و فروش بالا ولی غیر منطقی و توام با زیان، مقصود و مطلوب نخواهد بود”.

بختیاری در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به شعار “داد” (دلسوزی، اخلاق مداری، دانایی) به اهمیت بحث مشتری مداری پرداخت و بر افزایش کیفیت خدمت تاکید و به مدیران استان‌ها توصیه کرد؛ با خدمت متفاوت و خوب به مشتریان وفاداری ایشان را به برند رازی حفظ کنند.

در این همایش همچنین معاون منابع انسانی، معاون توسعه بازارو فروش، معاون برنامه ریزی و نوآوری، معاون مالی و اقتصادی، معاون فنی و نیز مدیران استان‌ها مطالب خود را مطرح و بیان کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches