×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
نقش ارزنده بانک صادرات ایران در ایفای به تعهدات با توجه به مقوله اقتصاد مقاوتی

اقتصادتهران: بدون شک یکی از ابزارهای لازم برای موفقیت در اقتصاد، توجه به رویکرد مقاومتی بودن اقتصاد است. این که یک بنگاه اقتصادی در برهه‌های مختلف بتواند علاوه بر تامین نیازهای داخلی، پاسخگوی مشتریان و متقاضیان و خدمات ارائه شده در آن بنگاه باشد مقوله‌ای بسیار مهم و حیاتی برای تداوم عملکرد آن بنگاه اقتصادی محسوب می‌شود.

به گزارش اقتصادتهران، حال اگر این بنگاه اقتصادی یک بانک باشد، شرایط به مراتب دشوار تر و پیچیده تر خواهد بود چرا که مسئولان و مدیران اجرایی یک بانک باید علاوه بر پاسخگویی به نیاز مشتریان، انتظارات سهامداران خویش را به نحو مطلوبی برآورده سازند که این امر در شرایط اقتصاد مقاومتی، وظیفه‌ای سنگین به شمار می‌رود.

اما بانک صادرات ایران توانسته با وجود معضلات عدیده‌ای نظیر تحریم‌ها که در سیستم بانکی کشور وجود دارد، نسبت نه تنها نسبت به ایفای تعهدات خود به خوبی عمل نماید بلکه حمایت ۴۷۴ هزار میلیارد ریالی این بانک از بخش‌های اقتصاد مقاومتی، اقدامی درخور توجه و شایسته به حساب می‌‌آیند.

به بیان دیگر حجم تسهیلات تکلیفی و حمایتی بانک صادرات ایران در ۱۱ ماهه ۱۴۰۲ از ۴۷۴ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که این امر مبین، نقش ارزنده این بانک در نظام اقتصادی کشور دارد.

رشد بیش از ۱۵ درصدی این رقم نسبت به ماه پیش از آن در بانک صادرات ایران نشان دهنده، همدلی و وفاق در میان بخش‌های مختلف این بانک است که به نظر می‌رسد بانک صادرات ایران توانسته سهم قابل توجهی در کمک و پشتیبانی از بخش‌های مختلف اقتصاد مقاومتی و حمایت از مردم در اقصی نقاط کشور داشته باشد.

پرداخت انواع وام قرض‌الحسنه در بخش‌های ازدواج و تهیه جهیزیه، فرزندآوری، مشاغل خانگی، ودیعه مسکن، درمان، ستاد دیه و سایر وام‌های ضروری و همچنین مشارکت در بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، مشارکت مدنی در نهضت ملی مسکن، ودیعه مسکن اقدام ملی مسکن، ساخت و خرید مسکن ایثارگران، خدمات حمایتی کشاورزی و پشتیبانی از اقدامات شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی، از دیگر اقدامات بانک در راستای پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در مدت یاد شده بوده که در قالب عقود قرض‌الحسنه، مشارکت مدنی، مضاربه، سلف، فروش اقساطی، جعاله و مرابحه در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

بانک صادرات ایران می‌کوشد تا تکیه بر توان کارکنان و پرسنل خود علاوه بر آن که پاسخگوی نیاز مشتریان در زمینه ارائه خدمات و محصولات جدید باشد، گامی اثرگذار در مقوله اقتصاد مقاومتی با اعطای تسهیلات تکلیفی و عمل به تعهدات خود نماید تا بتواند نقشی ارزنده و مطلوب در نظام بانکی و بالاخص سیستم اقتصادی کشور ایفا نماید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches