×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
میزان صادرات دانش بنیان‌ها از ۱.۳ میلیارد دلار گذشت

اقتصادتهران: رییس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از رشد ۱.۵ برابری صادرات دانش‌بنیان‌ها در هفت‌ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: میزان صادرات این شرکت‌ها به بیش از ۱.۳ میلیارد دلار رسیده است.

به گزارش ایرنا، امیرحسین میرآبادی به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در گفت و گویی افزود: توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان، علاوه بر ارتقای اعتبار علمی ایران، ‌ تقویت اقتدار کشور در مذاکرات بین‌المللی را به‌ دنبال دارد.

وی ادامه داد: ایجاد و تقویت مستمر زمینه‌های شکوفایی شرکت‌های دانش بنیان و فعال کردن بیش از پیش بخش خصوصی در حوزه اقتصاد از برکات مبارک انقلاب اسلامی است که به ارتقای توانمندی کشور در حوزه علم و فناوری به عنوان یکی از عوامل اقتدارآفرین در عرصه تعاملات بین‌المللی کشور منجر شده است.

رییس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به بسترسازی‌هایی که انقلاب‌ اسلامی‌ ایران در راستای رشد و شکوفایی بخش‌ خصوصی فراهم کرده است، اشاره و تصریح کرد: ایران در دهه‌های گذشته از لحاظ اقتصادی وابسته به نفت بود و پس از تاکیداتی که رهبر معظم انقلاب در خصوص تقویت صادرات غیرنفتی داشتند و متذکر شدند که باید اقتصاد را از نفت جدا و یک اقتصاد غیرنفتی را ایجاد کنیم؛ به تدریج، زمینه لازم برای نقش‌آفرینی بخش خصوصی در اقتصاد، توجه به توانمندسازی بخش خصوصی، خصوصی سازی و … شکل گرفت که تمام این موارد را می‌توان از جمله گفتمان‌هایی دانست که انقلاب اسلامی ایران ایجاد کرده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches