×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
موفق‌ترین کشور آسیا در توسعه گردشگری

فیلیپین موفق‌ترین کشور آسیا در جذب گردشگران داخلی در سال جاری میلادی لقب گرفت.

بر اساس آخرین گزارش «سازمان جهانی جهانگردی»، فیلیپین تا پایان امسال میزبان حدود ۴۴ میلیون گردشگر داخلی خواهد بود که با در نظر گرفتن جمعیت ۹۸ میلیونی این کشور، فیلیپین را می‌توان موفق‌ترین کشور آسیا در جذب گردشگران داخلی لقب داد.

به گزارش برناما، کارشناسان همچنین پیش‌بینی می‌کنند فیلیپین در سال ۲۰۱۴ نیز میزبان حدود ۴۸ میلیون گردشگر داخلی باشد این امر می‌تواند تأثیرات مثبت زیادی را بر روی اقتصاد این کشور، به ویژه در بخش اشتغال برجای بگذارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، فیلیپین در سال ۲۰۱۲ با ثبت رکوردی تاریخی میزبان بیش از چهار میلیون و ۶۰۰ هزار گردشگر خارجی بود و دولت این کشور نیز قصد دارد با دو برابر کردن گردشگران فیلیپین در قالب برنامه‌ای پنج ساله، این کشور را میزبان شش میلیون گردشگر خارجی تا سال ‌٢٠١۶ کند که حاصل آن ایجاد ‌٩٠ هزار شغل جدید در این کشور خواهد بود.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches