×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
منافع ملی برای کشور به تبع توسعه نوآوری و فعالیت‌ شرکت‌های دانش بنیان

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: توسعه نوآوری و حضور و فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در جزیره کیش، منافع ملی فراوانی را برای کشور به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی سه شنبه ۸ خرداد از نمایشگاه محصولات شرکت‌های دانش بنیان واقع در مرکز نوآوری کیش بازدید کرد و با توانمندی های شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه آشنا شد.

در این نمایشگاه ۱۴ شرکت منتخب از ۳۵ شرکت دانش بنیان، خلاق، نوآور و استارت آپ که در مجموعه مرکز نوآوری حضور داشتند و این شرکتها در حوزه‌های طراحی و تولید تجهیزات نفتی، تصفیه آب و پساب، طراحی و ساخت و پشتیبانی نرم افزار و اپلیکیشن سازمانی، بازی، اسباب بازی و سرگرمی، پلتفرم سیمان بان، بازسازی و نوسازی اماکن و هوشمند سازی، برق و الکترونیک، فوتونیک، مخابرات و سیستم های خودکار، ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، کاشت گل و گیاهان زینتی، ارائه خدمات شبکه داده های رایانه ای و مخابراتی، طراحی، ساخت و تولید سیلندرهای تحت فشار کامپوزیتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزارهای رایانه ای، برق و الکترونیک، فوتونیک، مخابرات، علمی و آموزشی و سیستم های خودکار و پلتفرم اشتراک گذار اجاره وسایل نقلیه فعالیت دارند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حاشیه این بازدید توسعه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان را زمینه ساز رشد و پیشرفت اقتصاد کشور عنوان کرد و افزود: از کسب و کارهای استارت آپ و شرکت‌های دانش بنیان برای توسعه بر اساس مزیت‌های جزیره کیش و اولویت کشور حمایت می‌شود.

وی با بیان این که به کارگیری شرکت‌های دانش بنیان و فعالیت‌های دانش محور در ارتقا کیفی ارائه خدمات نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت؛ خاطر نشان کرد: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، مسیر تبدیل دانش به ثروت را شتاب می‌بخشد از این‌رو از حضور و فعالیت شرکت‌های دانش بنیان، خلاق، نوآور و استارت آپ در جزیره کیش استقبال می کنیم.

گفتنی است در این بازدید اصغر باقرزاده مشاور و مدیر کل حوزه مدیرعامل، محمد عبدالهی دستیار ویژه مدیرعامل، علی رضا فراهانی سرپرست موسسه آموزشی علوم و فنون کیش، محسن رحیمی نماینده ویژه مدیرعامل در امور ساماندهی و مدیریت مدارس الغدیر و سید ابراهیم هاشم ورزی سرپرست مدیریت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches