×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true

انتصاب دو رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی به عنوان قائم مقام و معاون این سازمان نشان از توجه به قابلیت ها و شایسته سالاری در انتصاب مدیران در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دارد که این موضوع نشان دهنده آغاز عصر جدید مدیریتی در فعالیت های این سازمان است.

شبنم بهرامی شبستری، رئیس کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی ایران در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: روند اتخاذ شده در انتصاب مدیران حوزه میراث، در معاونان گردشگری سازمان نیز لحاظ شده و باید از مدیران با سابقه و آشنا با مباحث توریسم استفاده شود که فعالان بخش خصوصی نیز از این تصمیم گیری استقبال می کنند.

بهرامی تاکید کرد: انتخاب مدیران آشنا به مباحث برنامه‌ریزی و قوانین مرتبط با این حوزه می‌تواند در نهایت منجر به ارائه برنامه ای جامع و کامل برای توسعه این بخش شود که برنامه‌ریزی برای تحقق آن نیازمند افراد مسلط بر گردشگری همانند میراث است.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران در ادامه با بیان این‌که معتقدم کار اصلی گردشگری باید توسط بخش خصوصی انجام شود، گفت: لذا استفاده از مدیرانی که طی دهه گذشته حضور فعالی در این حوزه داشته اند به دلیل آشنایی و ارتباط موثر آنان با فعالان گردشگری می تواند منشاء تحولات مثبتی برای توسعه صنعت توریسم در کشور باشد.

به گفته وی با توجه به شرایط کنونی کشور بهتر است در این دوره توجه به مزیت های اقتصادی صنعت جهانگردی نسبت به جنبه های فرهنگی آن در اولویت بیشتری قرار گیرد تا وعده‌های رئیس جمهور منتخب به هنگام فعالیت های انتخاباتی در ارتباط با توسعه گردشگری و استفاده از مزیت های بخش برای درآمدزایی و ایجاد اشتغال تحقق یابد.

بهرامی با تاکید بر این‌که انتخاب مدیران آشنا به مباحث برنامه ریزی و قوانین مرتبط با این حوزه می تواند در نهایت منجر به ارائه برنامه ای جامع و کامل برای توسعه این بخش باشد، خاطرنشان کرد: تدوین برنامه های مناسب و موثر برای تحقق وعده های رئیس جمهور محترم مبنی بر توسعه صنعت توریسم در کشور نیازمند مدیران باسابقه، شناخته شده و مسلط بر نقاط قوت و ضعف این حوزه است.

رییس کمیسیون گردشگری تصریح کرد: نکته مهم دیگر که ریاست سازمان حتما باید به آن برای توسعه بخش توجه داشته باشند لحاظ کردن ثبات مدیریتی در بخش های مختلف این نهاد است که یکی از مهم ترین عوامل در پیشرفت امور محسوب می شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که در این دوره ارتباطات دو جانبه و همکاری بین اتاق بازرگانی و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نسبت به دوره های قبل افزایش قایل توجهی یابد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches