×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
مرگ راننده نیسان در اتوبان بهشت‌زهرا

آتش نشانان مشاهده می‌کنند یک دستگاه نیسان حامل بار ورق آهنی به دلیل نامشخص از پشت به یک دستگاه تریلر برخورد کرده است و این برخورد موجب شده تا بار نیسان به سمت کابین خودروی نیسان هدایت شود.

‌سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، از تصادف دو خودور و مرگ راننده خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌و‌گو با ایلنا، از تصادف دو خودرو در اتوبان بهشت زهرا خبر داد و گفت: ‌ در ساعت ۱۴: ۱۳ امروز تصادف دو خودرو به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده می‌شود بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه واقع در مسیر جنوب به شمال اتوبان بهشت زهرا (شهید هاشمی‌نژاد) نرسیده به بزرگراه امام علی (ع) اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: آتش نشانان مشاهده می‌کنند یک دستگاه نیسان حامل بار ورق آهنی به دلیل نامشخص از پشت به یک دستگاه تریلر برخورد کرده است و این برخورد موجب شده تا بار نیسان به سمت کابین خودروی نیسان هدایت شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره آتش‌نشانان با تجهیزات کامل همراه با ایمنی سعی کردند تا راننده را که بشدت آسیب دیده بود را نجات دهند، گفت: راننده تحویل عوامل اورژانس داده شد اما به دلیل شدت جراحات راننده خودوری نیسان که مرد ۳۵ ساله بود، متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد.

ملکی افزود: عملیات در ساعت ۰۹: ۱۴ دقیقه پایان یافت.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches