×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
مردمی سازی و جهانی سازی چابهار از اولویت‌های راهبردی سازمان منطقه آزاد چابهار است

اقتصادتهران: در دیدار حمیرا ریگی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان با سردار احمد شفاهی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق در زاهدان، ریگی ضمن ارایه گزارشی از برنامه‌های در دست اقدام گفت: مردمی سازی و جهانی سازی چابهار در اولویت برنامه‌های سازمان است و در همین راستا با ابزارهای تولید، صادرات و ترانزیت که از ابزارهای اصلی جهش می‌باشند، ما در دوره جدید با قوت جهت دستیابی به جهش اقتصادی و عمل به مسئولیت اجتماعی ورود خواهیم کرد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار؛ سردار شفاهی هم با تاکید بر خدمت به مردم اظهار داشت: مسئولیت‌ها و فرصت‌ها زودگذر هستند و همه ما پیوسته سرباز نظام هستیم و در خدمت مردم شریف کشور می باشیم.

وی در این نشست با حائز اهمیت دانستن عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: هم‌افزایی در چابهار باید ملاک عمل باشد و در این راستا تمام قد پشتیبان شما می‌باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches