×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
مراسم افتتاحیه دومین کارگروه هماهنگی توسعه کریدور شرق

اقتصادتهران: کارگروه هماهنگی توسعه کریدور شرق با حضور استاندار خراسان رضوی، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار و مدیرعامل منطقه ویژه سرخس برگزار شد.

به گزارش اقتصادتهران، استاندار خراسان رضوی از اهمیت ویژه کریدور شرق و خط ارتباطی شمال به جنوب نیز گفت و راه کمکی برای توسعه همکاری‌ها و اقتصاد منطقه دانستند و بندر چابهار و دسترسی‌ها و موقعیت های منطقه آزاد چابهار را طرفیت خوبی در بخش شرقی کشور دانست و گفت: چابهار به عنوان نقطه بندرگاه چابهار را بهترین موقعیت برای فعال‌سازی شمال به جنوب  و اتصال این نقطه و کریدور به آسیای مرکزی، افغانستان، پاکستان و با واسطه این کشورها به چین و ازبکستان و تاجیکستان…. یکی از اقبال‌ها و ظرفیت‌های خوب منطقه است.

یعقوب‌علی نظری همچنین در ادامه اظهار داشت: ۳ موضوع در این منطقه حائز اهمیت است که نمی‌شود چشم‌پوشی کرد و باید از آن نهایت بهره‌ را برد،  یک ظرفیت جابه‌جایی کریدور دوم حمل‌ونقل که شامل حمل‌ونقل زمینی و ریلی و سوم مسائل اداری و تنظیم گمرکات طرفیت جابه‌جایی و بالابردن ظرفیت وسایل حمل‌ونقل در کوتاه‌ترین مدت از جمله مسائلی‌است که‌در برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت کریدور شرق شناسایی شده که مسیر چابهار به دوغارون و سرخس در آینده نزدیک در زمینه ریلی ‌و جاده‌ای توسعه خواهد یافت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches