true

اقتصادتهران: سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل بیمه میهن عصر دیروز به اتفاق محسن مقدم مدیر سرمایه انسانی و پشتیبانی و سیدمجتبی کریمی مدیر امور شعب و نمایندگان از شعبه غرب تهران بازدید کرد و پس از گفتگو با همکاران از نزدیک در جریان فعالیتها و مسائل و مشکلات این شعبه قرار گرفت.
به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ شیخ الاسلامی در جریان این بازدید پس از گفتگو با تک تک همکاران، به بررسی و ارزیابی آمار و عملکرد شعبه پرداخت و رهنمودهای لازم را برای بهبود عملکرد، پیشبرد امور و تحقق اهداف ترسیم شده ارائه کرد.
مدیرعامل گفت آینده از آن سازمانی است که دانش محور باشد و ضمن دارا بودن نیروی انسانی پویا و خلاق، در حوزه فناوریهای نوین نیز کارآمدی داشته باشد. وی مشتری مداری و توسعه خدمات کیفی را از راهبردها و رویکردهای اساسی بیمه میهن بر شمرد و خواستار تلاش مضاعف و شتاب بخشیدن به فعالیتها و اجرای برنامههای شرکت در حوزههای مختلف شد.
شیخ الاسلامی گفت یکی از الزامات صنعت بیمه و بیمه میهن ورود به عرصه فناوری های نوین است تا بتوانیم با ارائه خدمات الکترونیکی روزآمد به مشتریان، امر بیمه گری را سرعت بخشیم و در جذب و جلب اعتماد بیمه گذاران بکوشیم.
وی افزود مسئولیت پذیر بودن سرمایه انسانی هر سازمان نیز در ارائه عملکرد مطلوب تأثیرگذار است که امیدوارم غالب شعب ما حائز این نقطه قوت باشند و با چنین رویکردی بتوانند بر مسائل فائق آیند.
مدیرعامل بیمه مبهن همچنین از افزایش اختیارات و مسئولیتهای رؤسای شعب خبر داد و گفت رؤسا و سرپرستان شعب باید طراز نقدینگی خود را افزایش دهند و بر مدیریت منابع و مصارف توجه داشته باشند و با تلاش و برنامه ریزی دقیق تر در جهت تأمین منابع مالی و تحقق اهداف ترسیم شده گام بردارند.
در ابتدای این مراسم، وحید کریمی سرپرست شعبه ضمن خوش آمدگویی به مدیرعامل و هیات همراه، گزارشی از فعالیتهای حوزه متبوع ارائه و مسائل و مشکلات مبتلابه را بیان کرد.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=252410
false
true