×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
محرومیت گردشگری نکا برطرف شود

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران با بیان اینکه محرومیت گردشگری نکا برطرف شود، گفت: شهرستان بیش از ۱۰۰ هزار نفری نکا از وجود منطقه تفریحی و گردشگری محروم است.

به گزارش فارس از نکا، رضا آزادی کناری مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان نکا اظهار داشت: در ابتدای شروع کار دولت جدید قرار داریم و همه ما باید در ایجاد حماسه اقتصادی همچون خلق حماسه سیاسی کمک کار دولت باشیم.

آزادی کناری افزود: ساماندهی جریان اقتصادی جامعه اکنون با حماسه‌سازی توسط رئیس جمهور و همراهی مردم و مسئولان امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به افتتاحیه‌ها در هفته دولت و همراهی دهیاران خاطرنشان کرد: با فعالیت دهیاران در روستاها رشد و شکوفایی قابل توجهی شامل حال روستاییان و روستاها شده است.

آزادی ادامه داد: کاری اقتصادی که پول از آن درآید و باید از تمام ظرفیت‌های لازم در شهرستان برای ایجاد اشتغال و درآمدزایی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شهرستان بیش از ۱۰۰ هزار نفری نکا از وجود منطقه تفریحی و گردشگری محروم است، یادآور شد: باید از سرمایه‌گذاران برای این منظور دعوت شده و با رایزنی در ایجاد فضای تفریحی، گردشگری و ایجاد اشتغال در کنار آن تلاش کنیم.

فرماندار نکا نیز در سخنانی گفت: افتتاح ساختمان دهیاری پوروا و ساماندهی گلزار شهدای این روستا از جمله طرح‌هایی است که با اعتبار ۲ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

علی رجبی اعلام کرد: بهسازی دهیاری گل خیل با اعتبار ۱۵۰ میلیون ریال، شرکت تعاونی مصالح ساختمانی بخش مرکزی با اعتبار حدود ۸۵۰ میلیون ریال، بوستان روستایی طوسکلا با اعتبار ۲۱۰ میلیون ریال نیز از جمله طرح های افتتاحی امروز بوده است.

رجبی اضافه کرد: برای بهره‌برداری و کلنگ‌زنی این طرح‌ها، پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: در هفته دولت امسال ۳۰ طرح عمرانی، خدماتی، تولیدی و… با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در نکا بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches