×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
مجوز ۳۰ دفتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شد

مسئول دبیرخانه کمیته فنی سازمان هواپیمای کشوری از تعلیق مجوز ۳۰ دفتر خدمات مسافرت هوایی طی تیرماه سال جاری خبرداد.

به گزارش ایسنا، آسا گفت: براساس بند (الف) از ماده یک آئین‌نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی طی تیرماه جاری در مجموع ۳۱ مجوز صادر شد که از این تعداد ۹ مجوز مربوط به تهران و ۲۳ مجوز مربوط به شهرستان‌ها بوده است.

وی تعداد مجوزهای لغو شده در مدت مذکور را چهار فقره اعلام کرد و افزود: براساس بازرسی‌های صورت گرفته از ۷۵ دفتر خدمات مسافرت هوایی در کل کشور توسط بازرسان کمیته فنی سازمان هواپیمایی کشوری ۳۰ مجوز به دلیل رعایت نکردن قوانین و نبود تطبیق با آئین‌نامه دفاتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شدند و ۱۳ مجوز در جهت رفع مشکلات آئین‌نامه‌ای در بازرسی‌های کارشناسان کمیته فنی و رضایت شاکیان پرونده‌های مطرح شده رفع تعلیق شده است.

مسئول دبیرخانه کمیته فنی سازمان هواپیمای کشوری با اشاره به اختصاص ۹ مجوز به ایثارگران در تیرماه جاری خاطرنشان کرد: از ابتدا تاکنون ۲۴۳۸ دفتر خدمات مسافرات هوایی تشکیل شده که ۹۹۳ دفتر در تهران و ۱۴۴۵ دفتر در شهرستان تاسیس شده است.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches