×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
مجمع عمومی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی برگزار شد

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، با حضور اعضا و نمایندگان شرکت‌های عضو، نوبت اول مجمع عمومی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی با حضور اکثریت اعضای انجمن در سالن ملل این سازمان برپا شد.

به گزارش اقتصادتهران، در این رویداد صنفی که به منظور شناسایی اعضای هیأت مدیره تشکل بخش خصوصی فوق منعقد گردید؛ پس از شمارش آرای ماخوذه: آقایان عقیل حق شناس(۵۴)، اشکان قشقایی(۵۱)، فرزاد محمد‌علی رستگار، اشکان پوررشید و هوشنگ افشاری (۳۴) خانم زهره کچلکی و احمد طاهری نیز به ترتیب ۳۳ و ۳۲ رأی مجمع عمومی را به خود اختصاص دادند و برای مدت ٢ سال به عنوان هیئت مدیره انتخاب شدند. همچنین مرتضی رحیمی با کسب ۶٣ رای به عنوان بازرس انجمن به مدت یک سال انتخاب شد.

بنابراین گزارش انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی از سال ۱۳۹۳ توسط مرحوم حاج اصغر امانی، به منظور هم افزایی و توانمندسازی فعالان اقتصادی حوزه‌های تولیدی-صنعتی نخستین منطقه آزاد شمال کشور شروع به کار نمود و شامل نمایندگانی از سرمایه گذاران در زمینه‌های تولیدی-صنعتی، لجستیکی، تجاری، گردشگری و …. این منطقه است.

گفتنی است انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی به عنوان یکی از اصلی ترین تشکل‌های صنفی عضو شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد دارای تعدادی از برترین صادرکنندگان و تولیدکنندگان کشورمان بوده که نقش بسزایی در صدور دانش و تکنولوژی ایرانی به بازارهای منطقه‌ای و بین المللی ایفا کرده و از جمله مهمترین محورهای فعالیت آنها تلاش موفق در تأمین کالاهای اساسی و مواد اولیه کارخانجات داخلی بوده که در سایه همکاری و هم افزایی با سازمان منطقه آزاد انزلی به اجرا درآمده و جایگاه ویژه‌ای در رشد و تعالی نخستین منطقه آزاد شمال کشور داشته‌اند.

از وجوه متمایز تعاملی بخش خصوصی و دولتی در مناطق آزاد کشورمان این واقعیت است که تمام منابع درآمدی، سازمان‌های عامل جهت اجرای طرح‌های زیرساختی و تحقق برنامه‌های توسعه‌ای خود با حضور و هم افزایی فعالان بخش خصوصی حاصل می شود و این موضوع مدل همکاری دو بال اصلی توسعه و مدیریت اقتصادی را به الگویی برای اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و مردمی سازی اقتصاد تبدیل نموده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches