×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
لیام بیمه پارسیان چتر حمایتی برای بیمه شدگان بیمه‌های زندگی و مستمری

اقتصادتهران: یکی از مهم‌ترین چالش افراد در زندگی، مواجه شدن با بیماری‌های نابهنگام و نیز هزینه‌های درمان ناشی از آن است که در بسیاری موارد، لطمات و صدمات جبران ناپذیری می‌تواند بر پیکره اقتصادی یک خانواده وارد سازد که تا مدت‌ها شاید نتوان آن را ترمیم کرد.

به گزارش اقتصادتهران، اینکه یک خانواده به طور ناخواسته درگیر نوعی بیماری یکی از اعضای خود شود به طور حتم، برخی هزینه‌های غیر قابل پیش بینی برای آن خانوار به همراه دارد که اگر از قبل فکری برای این مساله نکرده باشیم، دغدغه درمان و هزینه‌های آن، فشار زیادی بر سرپرست خانواده وارد خواهد کرد.

در این زمینه بیمه پارسیان که همواره آسایش و آرامش بیمه گزارانش به عنوان یک اصل پذیرفته شده برای سهامداران این شرکت، مورد تاکید و توجه قرار داشته با ارایه پوشش‌های متنوع در بیمه‌نامه درمان تکمیلی، سهم بسزایی در کاهش فشارهای ناشی از هزینه‌های درمان برای خانواده‌ها داشته است.

بیمه گزاران تحت پوشش با استفاده از خدمت جدید این شرکت موسوم به لیام، با فراغ بال از پس هزینه‌های درمان برآمده و دیگر نگران پیش آمدن حادثه‌ای ناخواسته برای اعضای خانواده خود نیستند.

بیمه پارسیان با ایجاد پشتوانه مالی مناسب، رفاه حال بیشتری برای هریک از اعضای خانواده در طول بیمه نامه ایجاد کرده است به طوری که تمامی بیمه شدگان بیمه نامه‌های زندگی و مستمری می‌توانند از مزایای طرح بیمه نامه درمان خانواده استفاده نمایند.

بیمه شدگان بیمه‌های زندگی پارسیان می‌توانند با بهره مندی از مزایای محصول جدید این شرکت، از خدمات متمایز و نیز مزیت رقابتی در طرح لیام برخوردار شوند و در واقع طرح لیام زندگی با هدف افزایش سطح رضایتمندی در بیمه گزاران از سوی بیمه پارسیان ارایه شده است.

شاید مهم ترین ویژگی طرح لیام که مستمری شدگان و بیمه گزاران شرکت بیمه پارسیان از آن موهبت برخوردار خواهند شد را بتوان تخفیف ۳۵ درصدی در انواع بیمه‌های درمان تکمیلی یاد کرد به گونه‌ای که همین آفر ویژه، طرح لیام را از سایر محصولات دیگر شرکت‌های بیمه نیز متمایز کرده است.

به بیان دیگر بهره مندی از تخفیف تا سقف ۳۵ درصد در بیمه‌های درمان که آن هم ارقام نستبا بالایی برای بیمه گزاران به همراه دارد، ویژگی منحصر بفردی است که بیمه گزار می‌تواند متناسب با اندوخته سرمایه گذاری بیمه ‌نامه‌ای که در اختیار دارد از آن بهره مند گردد.

البته برخورداری از این تخفیف، تنها یک شرط دارد و آن، عدم وجود اقساط معوق در بیمه نامه‌های زندگی خریداری شده است. همچنین بازار هدف خاص این طرح، افراد فاقد بیمه گر پایه یا بیمه تکمیلی درمان از قبیل اصناف و مشاغل آزاد، کارگاه‌ها و شرکت‌های با تعداد نیروی کم و… است.

طرح لیام بیمه پارسیان دارای ۲ بخش است که در قالب طرح عادی و طرح VIP برای بیمه شدگان عرضه می‌شود.

در طرح عادی، بیمه گزاران می‌توانند با حداقل اندوخته بیمه نامه زندگی یعنی ۱۰ میلیون تومان از پوشش درمان خانواده تا سقف ۲۰ درصد برای تخفیف استفاده کنند و این در حالی است که در لیام VIP، که در دو قالب بلورین و زرین ارایه می‌گردد، پوشش‌های درمانی با تخفیف تا حداکثر ۳۵ درصدی در نظر گرفته شده است.

هرطور و با هر منطقی که به این طرح نگریسته شود، حتی بدبین ترین افراد نیز متوجه می‌شوند که استفاده از هریک از طرح‌های لیام بیمه پارسیان، علاوه بر آن که مزایای مادی برای بیمه گزاران به همراه دارد، در نهایت به سود آنان بوده و رضایت کامل به همراه خواهد داشت، چرا که از اندوخته ریاضی که نزد شرکت در امانت است در این طرح به نحو احسن و در راستای ارایه خدمت به بیمه شدگان بهره گرفته شده است.

تندرستی، آرامش و آسایش خیال، کم شدن استرس و دغدغه بیمه گزاران و در نهایت افزایش امنیت و نشاط، مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که می‌توان برای این خدمت نوین از آن یاد کرد.

بدون شک طرح لیام بیمه پارسیان با رویکردی متفاوت در ارایه تخفیفات ویژه برای بیمه گزاران، رفع دغدغه و نگرانی‌های ناشی از هزینه‌های ناخواسته درمان را برای خانواده‌ها به ارمغان می‌آورد.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches