×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
کیش؛ جزیره‌ای که برای خانواده‌ها بهشت زمینی است

اقتصادتهران: منطقه آزاد کیش از زمانی که رونق و توسعه در آن شکل گرفت به یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری خانواده‌های ایرانی تبدیل شد. این منطقه از کشورمان که با دارا بودن آب و هوایی بسیار مطلوب و تمیز به ویژه در ۶ ماه دوم سال، همواره پذیرای اقوام مختلف از سرتاسر ایران است.

به گزارش اقتصادتهران، این که کیش به عنوان بهشت خانواده‌ها معرفی گردد دور از ذهن نخواهد بود چرا که به عقیده بسیاری از خانوارهای ایرانی، این منطقه که در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار گرفته با برخورداری از طبیعت بکر خود، پتانسیل جذب تمام اقشار مختلف مردم در تمام فصول سال را دارد ضمن آن که رونق گردشگری در این منطقه تنها و تنها به تبع افزایش میزان ورود گردشگران محقق و افزایش خواهد یافت.

قرار است رویداد کیش؛ بهشت خانواده، با رویکرد فرهنگی و اجتماعی در این جزیره برگزار گردد، بدون شک این رویداد که در ماه‌های اخیر به عنوان یک اصل در اولویت برنامه‌ها و سیاست‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، قرار گرفته، می‌تواند در کنار تغییر کادر مدیریتی این منطقه آزاد که از جدیت و عزم راسخی برای اجرای اینگونه برنامه‌ها برخوردار هستند رنگ و بوی ویژه تری به خود بگیرد.

شاید القای حس خوب به دیگران، را بتوان به عنوان یکی از محوری ترین اهداف برگزاری این رویداد برشمرد که در کنار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جزیره کیش که همگان در بدو ورود از آن به عنوان یک فرهنگ بسیار عالی و مترقی یاد می‌کنند، بتواند تاثیرگذاری فراملی ایجاد کرده و به الگویی در تمامی مناطق کشور تبدیل شود.

این در حالی است که قوانین بومی و محلی کیش اگرچه دستخوش مرور زمان و تغییرات شده است اما هنوز به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری این جزیره به عنوان عاملی برای جذب گردشگر بکار رفته و از این منظر نیز، می‌توان از  جزیره کیش برای الگوسازی زندگی بهتر، بهره لازم و استفاده بهینه در امر توسعه گردشگری را انجام داد.

لازم به ذکر است رویداد نخستین جشنواره ” کیش بهشت خانواده” در ۳ بخش هنری عکس، فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای و پوستر و در راستای حمایت از هنرمندان بومی کیش و اجرای رویدادهای ملی و بین‌المللی در حوزه خانواده برگزار خواهد شد.

گفتنی است اختتامیه این رویداد در ششم اسفند ماه و مصادف با اعیاد شعبانیه بوده و علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این جشنواره می‌توانند به تارنمای اینترنتی festival.kish.ir مراجعه کنند.

 

 

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches