×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
فعالیت‌های کارکنان موسسه اعتباری ملل، مایه افتخار است

اقتصادتهران: در دیداری که در روز سه شنبه مورخ ۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در ساختمان مرکزی موسسه اعتباری ملل برگزار شد آیت الله سید حسن جبل عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان اردبیل ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از تلاش‌های موسسه اعتباری ملل در جهت گسترش اشتغال و حمایت از تولید در استان‌های کشور تقدیر و تشکر نمود و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف موسسه از دیتا سنتر و کوربانکینگ اختصاصی موسسه اعتباری ملل نیز بازدید به عمل آورد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، آبت الله جبل عاملی تلاش‌های مجموعه بزرگ ملل را ستودنی و بابت این دستاوردها، موسسه ملل را مایه افتخار کشور نامید.

وی در ادامه به فرصت‌های سرمایه گذاری در سطح استان که قطعا موجب شکوفایی ایران خواهد شد اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که موسسه ملل بیش از پیش نقش خود را در این استان پررنگ نماید.

در ادامه مدیرعامل موسسه اعتباری ملل ضمن خوش آمدگویی به ایشان و هیئت همراه با تاکید بر اینکه همه اقدامات و تلاش های همکارانمان در صف و ستاد حاصل دانش فنی داخلی بوده و برای تک تک بخش‌ها نیرو پروری شده است بیان داشت که یکی از اهداف و برنامه‌های ما تربیت نیروهای مخلص، اثرگذار و مدیر است که خالصانه هدفی جز خدمت به مردم شریف ایران و اعتلای نام میهن عزیزمان را نداشته و ندارند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches