×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
سیر تکامل روابط عمومی و ارتباطات در گذر زمان به تصویر کشیده می‌شود

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ در تشریح برنامه‌های گرامی داشت هفته رتباطات و روابط عمومی منطقه گفت: همزمان با اجرای  برنامه‌‌های فرهنگی و آموزشی با برپایی،نمایشگاهی،تاریخچه  ابزارهای ارتباطی به تصویر کشیده می‌شود.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی طهماسبی گفت: به منظور معرفی ابزارهای ارتباطی درگذر زمان، تاریخچه شکل گیری هفته روابط عمومی و چشم اندازهای روابط عمومی درعصر جدید با تاکید بر اهمیت فرهنگ اطلاع رسانی و همچنین توسعه ارتباط با شهروندان و آگاهی بخشی و تقویت مشارکت آنها، ویژه برنامه های متنوعی پیش بینی و اجرا می‌شود.

وی افزود:برپایی نمایشگاه روابط عمومی در گذر زمان  و همچنین دستاوردهای روابط عمومی منطقه از جمله برنامه های تدارک دیده شده در ساختمان اصلی منطقه است.

وی همچنین به نشست تخصصی مدیران روابط عمومی نهادها و سازمان‌های خدمت‌رسان اجرایی منطقه اشاره کرد و گفت: این نشست در قالب کمیته اطلاع رسانی به میزبانی شهرداری منطقه و با هدف تعامل و هم افزایی سازمان‌ها و نهادها در پیشبرد رویکردهای روابط عمومی و تدوین چشم انداز مناسب در افزایش مشارکت‌های شهروندی برگزار می شود و فعالیت های یکسال گذشته  و چشم اندازهای  این کمیته مورد بررسی قرار می گیرد.

طهماسبی در ادامه از رونمایی کاراکتر آقای ۲شواری  خبردادوگفت: با توجه به اهمیت آموزش شهروندی در تقویت سرمایه‌های اجتماعی، تولید محتواهای آموزشی در قالب ماجراهای آقای ۲شواری دردستور کار است که این محتوا درقالب انیمیشن و کاریکاتور به مباحث آموزش شهروندی می پردازد.

مدیر روابط عمومی منطقه دو بهره‌مندی از تجربیات و دانش اساتید روابط عمومی را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و افزود: بدین منظور محتواهای آموزشی با محوریت رویکردهای روابط عمومی موفق و اثربخش با حضور پیشکسوتان در این حوزه تهیه شده است.

وی در ادامه به برگزاری مسابقه ایده پردازی در حوزه  روابط عمومی و ارتباطات اشاره کرد و گفت: روابط عمومی منطقه در راستای مسولیت اجتماعی خود تلاش دارد تا با بهره گیری از شیوه‌های نوین در مسیر تقویت ارتباطات شهروندی گام بردارد و در همین راستا طی فراخوانی از مخاطبان درخواست کرد تا با مشارکت در مسابقه ایده‌های خود را در بهبود این حوزه ارایه کنند.

طهماسبی با بیان اینکه این برنامه‌ها با تاکید براهمیت افکارعمومی و نقش روابط‌عمومی در پاسخگویی، صداقت و شفافیت، مسئولیت اجتماعی، سرمایه اجتماعی و حقوق شهروندی و… پیش بینی شده است، گفت: نشست دورهمی مدیران شهری با فعالان حوزه روابط عمومی، دیدار و تجلیل از مدیران پیشکسوت حوزه روابط عمومی و همچنین بازدید از روابط عمومی نهادها و سازمان‌های مستقر در منطقه در قالب طرح همسایه داری اجرا می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches