×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
سیزدهمین نمایشگاه رنگ، رزین و پوشش های صنعتی برگزار می شود

رییس ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه رنگ ، رزین و پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت می گوید :‌ این نمایشگاه قرار است با مشارکت بیش از ۲۰ کشور از سراسر نقاط جهان برگزار شود .

به گزارش روز ایرنا،‌ شهنام سپاسدار عنوان کرد:‌ در زمان حاضر نمایندگانی از ۲۰ کشور ، آلمان ، بلژیک ، فرانسه ، انگلیس ، سوییس ، ایتالیا ، اسپانیا ، ترکیه ، امارات متحده عربی ، هند ، چین ، تایوان ، کره ، مالزی ، سنگاپور ، تایلند ، هلند ، چک ، اکراین و بلاروس درخواست حضور خود در نمایشگاه را اعلام و اقدام به ثبت نام نموده اند.

وی گفت :‌سیزدهمین دوره نمایشگاه رنگ و رزین ‌امسال در حالی آغاز به کار می کند که حضور نمایندگان دیگر کشورها بسیار چشمگیر خواهد بود.

یادآور می شود : ‌سیزدهمین نمایشگاه رنگ ،‌ رزین و پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت از ۲۱ تا ۲۴ آذرماه به مدت چهار روز در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود .

سپاسدار با اشاره به اینکه این نمایشگاه طی دو دوره گذشته با مشکلات فراوانی روبرو بوده ،‌تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و بکارگیری سیاست های کارآمد، صنعت رنگ، رزین ، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت رنگ و بوی تازه ای گرفته و از ورطه رکودی که دراین مدت با آن مواجه بوده در حال خروج است .

رییس ستاد برگزاری نمایشگاه، کمبود مواد اولیه ، رکود و کاهش تولید را از جمله مشکلات صنعت رنگ و رزین در دو دوره گذشته بیان کرد و افزود:‌ نمایشگاه در دوره های یاد شده به دلیل تعیین زمان برگزاری همزمان با سال نو میلادی و در نوبت بعدی به علت تلاقی جدول نمایشگاه های شرکت سهامی نمایشگاه ها با اجلاس سران کشورهای غیرمتعهّد با آسیب زیادی مواجه شد .

براساس گزارش ستاد برگزاری نمایشگاه رنگ و رزین ،‌ ‌وی افزود: امسال به علت عدم مواجهه با مشکلات فوق و امیدواری مشارکت کنندگان داخلی و خارجی به گسترش روابط اقتصادی ایران با سایر کشورهای جهان ، تعداد شرکت کننده های داخلی و خارجی افزایش چشمگیری یافته و این موضوع سبب می شود تا کشورمان به جایگاهی که شایسته آن است دست یابد.

وی همچنین گفت :‌ با توجه به پشتیبانی دولت تدبیر و امید ، سال آینده حجم تولید رنگ و صنایع پوشش ۲۰ درصد و تولید رزین به بیش از ۳۰ درصد افزایش می یابد .

سپاسدار افزود:‌ تاکنون تعداد شرکت کنندگان از مرز ۲۵۰ شرکت گذشته و مشارکت کنندگان در فضایی به وسعت ۲۰۰۰۰ متر مربع با یکدیگر به رقابت پرداخته و جدید ترین محصولات خود را در معرض دید عموم قرار خواهند داد .

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches