×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
سخنرانی مدیران نفتی ایران در کنفرانس آلمان

وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت و سخنرانی در کنفرانس امنیتی مونیخ (MSC) با محور امنیت انرژی در فرانکفورت سه شنبه ١٨ تیر عازم آلمان شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت نفت، مهندس رستم قاسمی به منظور شرکت در کنفرانس یک روزه امنیتی مونیخ تهران را به مقصد فرانکفورت ترک کرده است.

بر اساس برنامه کنفرانس، وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران نیز یکی از سخنرانان اصلی کنفرانس امنیتی مونیخ خواهد بود، همچنین دکتر مهدی عسلی، یکی از مشاوران انرژی وزارت نفت ایران، در سومین پنل تخصصی این کنفرانس با عنوان «چگونگی ایجاد امنیت انرژی بدون هدر دادن منابع انرژی» سخنرانی خواهد کرد.

بنیاد کنفرانس امنیتی مونیخ (MSC) و روزنامه آلمانی زبان عمومی فرانکفورت ( F.A.Z) سازماندهی و برگزاری نشست سالانه امنیتی مونیخ با محور امنیت انرژی در فرانکفورت را بر عهده خواهند داشت.

کنفرانس سالانه امنیتی مونیخ امسال با محور «امنیت انرژی، چگونگی پاسخ گویی و تضمین نیازهای جهانی» به ریاست وولفگانگ ایشینگر، رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ و سردبیر روزنامه عمومی فرانکفورت و با حضور جمعی از سران سیاسی جهان، مدیران بخش‌های تجاری و کارشناسان حوزه امنیت و انرژی برگزار می‌شود.

ایشینگر از سال ۲۰۰۸ میلادی ریاست کنفرانس امنیتی مونیخ را بر عهده داشته و در زمان ریاست وی، این کنفرانس بر چالش‌های امنیتی آینده با هدف درک امنیت شبکه ای متمرکز بوده است.

حاضران و کارشناسان در این کنفرانس درباره مسائل اقتصادی، محیط زیستی و سیاست‌های امنیتی در حوزه انرژی در قرن ۲۱ به بحث و بررسی می‌پردازند.

با توجه به وقوع تحولات بنیادی فنی، ژئو اقتصادی و راهبردی در بازارهای جهانی نفت و گاز، امنیت انرژی به یکی از موضوع‌های مورد بحث در صحنه بین المللی تبدیل شده و این در حالی است که انقلاب شیل اویل در آمریکا (برداشت نفت از سنگ‌های رسی) سیستم‌ها وساختارهای جهانی انرژی را به طور قابل توجهی تغییر داده است.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches