×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
ساماندهی غرفه‌های بازار قلعه تاریخی قشم

اقتصادتهران: مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم از انجام فرآیند ساماندهی غرفه های بازار قلعه تاریخی قشم با هدف حمایت از اشتغالزایی و صنایع دستی محلی جزیره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، ابراهیم رستم گورانی با بیان این مطلب، افزود: ساماندهی غرفه های بازار قلعه تاریخی قشم مطالبه مشترک مردم و کسبه حاضر در این منطقه بود که مدیریت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این موضوع را با هماهنگی مدیریت امور شهری و روستایی و شهرداری شهر قشم پیگیری می کند.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته شرایط برای خریدی به یادماندنی در فضایی تاریخی – فرهنگی برای عموم شهروندان و گردشگران در مجاورت قلعه تاریخی قشم فراهم شده است.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم با معرفی بازار قلعه تاریخی قشم به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری شهر، خاطرنشان کرد: این ظرفیت مهم با همراهی جامعه محلی و سایر دستگاه های مسئول باید به بهترین شیوه به گردشگران و علاقه مندان معرفی شود.

گورانی گفت: این مجموعه با هدف ایجاد بازارچه صنایع دستی و کمک به درآمدزایی جامعه محلی به بخش خصوصی واگذار شده است و ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه گردشگری جزیره و معرفی قلعه تاریخی قشم داراست.

وی در پایان تصریح کرد: با هدف ایجاد دسترسی آسان برای خرید گردشگران نوروزی برای ایجاد غرفه های فروش صنایع دستی جزیره در محدوده کمپ پارک‌ها و اسکله های گردشگری قشم نیز برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches