×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
روابط عمومی پست بانک برتر شناخته شد

اقتصادتهران: براساس ارزیابی هیأت داوران دهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی‌های ایران، روابط عمومی پست‌بانک‌ایران در بخش اطلاع‌رسانی و درسطح ملی به عنوان روابط عمومی برتر شناخته شد.

در مراسم اختتامیه این سمپوزیوم، برترین روابط‌‌عمومی‌های کشور درسطح ملی و استانی در بخش‌های مختلف معرفی شدند که طی آن روابط عمومی این بانک به جهت اطلاع‌رسانی مناسب فعالیت‌ها و اقدامات موفق به کسب این رتبه شد.

بنابراین گزارش، دهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی ایران طی روزهای ششم و هفتم آبان‌ماه سال جاری

با حضور استادان حوزه‌های ارتباطات و روابط‌عمومی داخلی و خارجی، مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌ دستگاه‌ها از جمله پست بانک ایران، دانشجویان و فعالان این حوزه در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد برگزار و طی آن سخنرانی‌های علمی و نشست‌های تخصصی توسط استادان و متخصصان این حوزه برگزار گردید.

همچنین درحاشیه این همایش، نمایشگاه‌ جانبی نیز برپا و مورد بازدید شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

گفتنی است: روز قبل این همایش، کارگاه‌های آموزشی؛ تکنولوژی‌های نوین در روابط عمومی و رویکردهای جدید عملی در روابط عمومی با حضور علاقمندان این حوزه نیز برپا بود.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches