×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
رضایت کامل بیماران از خدمات ارائه شده در درمانگاه تخصصی دندانپزشکی الزهرای کرج

اقتصادتهران: بیمارانی که برای انجام امور دندانپزشکی به درمانگاه تخصصی الزهرای کرج مراجعه می‌کنند از خدمات ارائه شده توسط این مرکز رضایت کامل دارند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد تهران، این درمانگاه مجهز که از ۹ سال پیش آماده ارائه خدمات به بیماران شده است، با روند رو به رشد و بکارگیری اطبا متخصص و متعهد، روزانه پذیرای تعداد زیادی از بیمارانی است که همگی از روند درمان خود ابراز رضایت کرده‌اند.

محسن کمالی یکی از بیمارانی است که چندی پیش برای رفع پوسیدگی دندان خود به این درمانگاه مراجعه کرده و در اینباره به خبرنگار اقتصادتهران گفت: پس از تشخیص این که چه اقدامی باید بر روی دندان آسیب دیده‌ام صورت گیرد، دو جلسه به این درمانگاه مراجعه کردم که در نهایت با رضایت کامل و برطرف شدن پوسیدگی دندانم این مرکز را ترک کردم.

خانم مرضیه صادقی یکی دیگر از بیمارانی بود که برای انجام جراحی لثه به این مرکز مراجعه کرد. وی به خبرنگار اقتصاد تهران گفت: از روند رسیدگی به وضعیت دندان‌ها و لثه‌ام رضایت کامل دارم و به درستی تشخیص و درمان بر روی لثه وی انجام گرفت.

فاطمه میرالی یکی دیگر از مراجعه کنندگان به این مرکز در گفت و گو با خبرنگار اقتصادتهران، اظهار داشت: من برای انجام عصب کشی و سپس روکش دندان و به پیشنهاد یکی از اقوام نزدیک خود به این درمانگاه مراجعه کردم که در هر مرحله از انجام کار، با دندانپزشکان متخصص روبرو شدم و از روند کار درمان بر روی دندانم راضی هستم.

به طور کلی در بازدید خبرنگار اقتصاد تهران از این واحد درمانگاهی و گفت و گو با چند تن از بیماران، به نظر می‌رسد با توجه به این که از مواد مرغوب برای درمان و ترمیم دندان‌های آسیب دیده استفاده می‌شود، رضایت حداکثری از خدمات ارائه شده توسط بیماران حاصل می‌گردد.

مهناز احمدوند، مدیر این درمانگاه که همواره با روی خوش و مسئولیت پذیری زیاد، پیگیر روند درمان بیماران است، یکی از عوامل مهم ایجاد رضایت در بیماران است.

لازم به ذکر است درمانگاه تخصصی دندانپزشکی الزهراء(س) استان البرز با هدف ارائه خدمات تخصصی به مردم به ویژه قشر بسیجیان، ایثارگران و کادر نیروهای مسلح و همچنین عموم مردم آماده ارائه خدمت است.

این درمانگاه با زیر بنای ۸۰۰ مترمربع درچهار طبقه و صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۳ احداث شد.

درمانگاه دندانپزشکی الزهرا (س) که شامل بخش‌های معاینه دندانپزشکی بانوان و مردان است، خدماتی شامل ارتودنسی، جراحی لثه، جراحی فک و صورت، اِندو، رادیو گرافی و پری اپیکال ارائه می‌دهد.

گفتنی است این درمانگاه در چهارراه هفت تیر کرج، خیابان طالقانی جنوبی، کوچه لاله۳، پلاک ۴۹ کلینیک دندانپزشکی الزهرا(س) واقع گردیده است.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches