×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
راهبرد بلندمدت فولاد مبارکه افزایش توان تولید محصولات خاص در منطقه است

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد سفید دشت گفت: استراتژی و راهبرد بلندمدت فولاد مبارکه افزایش توان تولید محصولات خاص در منطقه است و در حال حاضر جمع سرمایه‌گذاری‌های در جریان فولاد مبارکه در حوزه توسعه استان چهارمحال‌وبختیاری ۲۲ هزار میلیارد تومان است که برخی از آن‌ها در حال اجرا یا بعضاً مجوز اجرا گرفته‌اند.

به گزارش اقتصادتهران، در آئینی با حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت و اعضای هیئت‌مدیره و مدیران شرکت فولاد سفیددشت، ضمن قدردانی و تجلیل از زحمات محمود ارباب‌زاده مدیرعامل سابق شرکت فولاد سفیددشت، محمود محمدی فشارکی به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

محمد یاسر طیب نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در این آئین ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور شهید و همراهان ایشان گفت: نگاه فولاد مبارکه از بدو تأسیس تا امروز ساختن و آماده‌کردن زیرساخت‌های توسعه‌ای صنعتی و انسانی در کشور بوده و این در حالی است که طی چند دهه گذشته و در پی این تفکر و سرمایه‌گذاری‌های مستقیم و غیرمستقیمی که با اجرای توسعه‌ها انجام شده، خوشبختانه اتفاقات خوبی در فولاد مبارکه، منطقه پیرامونی و استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری و به‌طورکلی در اقصی نقاط کشور رخ داده است.

وی تصریح کرد: یکی از استراتژی‌های کلان فولاد مبارکه توسعه کلان جغرافیایی و اقتصادی کشور است به همین دلیل امروز به واسطه تأمین مواد اولیه مورد نیاز شرکت و محصولات تولیدی فولاد مبارکه، هزاران صنعت دیگر در بالا و پایین‌دست این شرکت نظیر خودروسازی، لوازم‌خانگی، صنایع بسته‌بندی و مواد غذایی و لوله و پروفیل شکل‌گرفته که در این میان یکی از مناطق هدف در حوزه توسعه صنعتی استان هم‌جوار فولاد مبارکه یعنی استان چهارمحال و بختیاری بوده است.

طیب نیا ادامه داد: در این زمینه فولاد مبارکه سرمایه‌گذاری‌های خوبی تا به امروز در این منطقه انجام داده است و با توجه به اینکه مردم منطقه مردمی تلاشگر هستند، توسعه صنعتی می‌تواند در ارتقا سطح دانش و توسعه منابع انسانی این مناطق تأثیرگذار باشد. در این راستا فولاد مبارکه توسعه تولید محصولات خاص خود را در این منطقه هدف‌گذاری و عملیاتی کرده به نحوی که در تولید ورق‌های خاص در شرکت‌هایی مانند ورق خودرو، تاراز و توان آور در استان چهارمحال و بختیاری سرمایه‌گذاری‌های خوبی انجام شده است. همچنین در حوزه اشتغال و تولید محصولات با ارزش‌افزوده بالا از قبیل ورق‌های گالوانیزه خودرویی و قلع اندود شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در این منطقه هستیم.

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه با بیان اینکه شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری یکی از طرح‌های هفت‌گانه بوده است، افزود: این شرکت در زمینه توسعه به شرایط خوبی به رسیده است و امیدواریم در سال جاری شاهد افتتاح کامل و تولید مداوم واحد فولادسازی این شرکت باشیم.

وی تاکید کرد: استراتژی و راهبرد بلندمدت فولاد مبارکه افزایش توان تولید محصولات خاص در منطقه است و در حال حاضر جمع سرمایه‌گذاری‌های در جریان فولاد مبارکه در حوزه توسعه استان چهارمحال و بختیاری ۲۲ هزار میلیارد تومان است که برخی از آن‌ها در حال اجرا یا بعضاً مجوز اجرا گرفته‌اند که امیدواریم این پروژه‌ها هرچه سریع‌تر در مدار تولید قرار گرفته و برای منطقه اشتغال‌زایی و ارزش‌افزوده به همراه آورد.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches