×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
دیدار سرمایه‌گذار ترکیه‌ای با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار

سرمایه‌گذار ترکیه‌ای به همراه شرکای واحد تولیدی پارس آلیاژ مکران با رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار دیدار کرد.

به گزارش اقتصادتهران، سرمایه‌گذار ترکیه ای Zulkuf Duzenli به همراه مدیران واحد تولیدی پارس آلیاژ مکران در نشست با حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان در خصوص شرایط مناسب و جذاب سرمایه‌گذاری در این منطقه گفت: امروز در خیلی از کشورها به دلایل اشباع بازارهای آن کشورها و شرایط سخت سرمایه گذاری، عملاً سرمایه گذاران زیادی تمایل به سرمایه گذاری در آن کشورها ندارند. وی همچنین گفت: ظرفیت‌های سرمایه گذاری و شرایط مساعد منطقه آزاد چابهار برای دسترسی به بازارهای خوب منطقه ای باعث شده است که به چابهار سفر نماید و تمایل خود را برای سرمایه گذاری در این منطقه ابراز نماید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches