×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true

راه های گسترش روابط تجاری – اقتصادی و گردشگری استان گیلان باآفریقای جنوبی در دیدار سفیر این کشور در ایران بامسوولان اتاق بازرگانی گیلان بررسی شد .

رییس اتاق بازرگانی گیلان در این نشست با ارایه ی گزارشی از ظرفیت های عمده ی این استان در بخش تجارت – گردشگری- صنعت و کشاورزی گفت : قرارگرفتن گیلان در مسیر کریدور شمال – جنوب موسوم به نوستراک ظرفیتی فراهم ساخته تا روابط اقتصادی این استان با کشورهای مختلف جهان اهمیت بیشتری یابد .

آقای تیزهوش تابان افزود : وجود منطقه ی آزاد تجاری صنعتی انزلی – داشتن حدود ۲ هزار و۳۵۰ اثر تاریخی و فرهنگی ، ۲ هزار و ۷۰۰واحد صنعتی و تولیدی هزار و ۱۱۵ مرکز اقامتی و تفریحی – ۵۶ دفترآژانس مسافرتی و ورود سالانه حدود ۳۰ میلیون گردشگر داخلی و خارجی تنها بخشی از ظرفیت عظیم استان گیلان در بخش صنعت و اکوتوریسم است .

سفیرآفریقای جنوبی در ایران نیز هدف از سفر خود به گیلان را آشنایی با ظرفیت های طبیعی – تولیدی و گردشگری این استان عنوان کرد و گفت : کشت و پرورش انواع محصولات کشاورزی در گیلان بویژه چای و زیتون می تواند زمینه ی مراودات تجاری این استان با آفریقای جنوبی را فراهم سازد .

آقای آرچیه وایتهد افزود: تبادل گردشگر بین افریقای جنوبی و گیلان می تواند مردم دو منطقه را نسبت به ظرفیتهای یکدیگر آگاه ساخته و زیربنای گسترش داد و ستد در عرصه های مختلف را فراهم کند .

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches