×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
حمایت وزارت جوانان از پایان نامه‌های با موضوع خانواده ،طلاق و ازدواج

کارشناس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان از حمایت این وزارتخانه از پایان نامه های دانشجویان ارشد و دکترا با موضوع خانواده، طلاق، ازدواج، اشتغال، آسیب های اجتماعی خبر داد.

داوود ملکی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب گفت: مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان از پایان‌نامه‌های حوزوی و دانشجویی در سطح تحصیلات تکمیلی در حوزه ورزش و جوانان حمایت می‌کند.

وی افزود: دانشجویان فوق لیسانس و دکترا که پایان‌نامه‌هایی با موضوع های مرتبط با خانواده، ازدواج و طلاق، اشتغال و مهارت آموزی، رفاه و تامین اجتماعی، خلاقیت و ابتکار، فضای مجازی و رسانه‌های ارتباطی، جرائم و آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، اخلاق و تربیت، مسکن، اوقات فراغت، سلامت جسمی و روحی، هویت، آموزش، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، حقوق و مسئولیت‌ها و مشارکت اجتماعی و سیاسی داشته باشند، مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان قرار می گیرند.

به گفته ملکی، دانشجویان می توانند طرح خود را به مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان ارسال کنند و پس از بررسی از سوی کارشناسان،حمایت از آن به تصویب می رسد. ضمن آنکه دانشجویان تا پایان سال ۹۲ مهلت دارند چکیده پایان‌نامه خود را به این وزارتخانه ارسال کرده و و موضوعاتی که مرتبط با این عناوین و مورد نیاز مرکز باشد انتخاب شده و سپس حمایت خواهد شد.

کارشناس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان درباره میزان حمایت از این پایان نامه ها گفت: رقم نهایی در ابتدای هر سال از سوی “کمیته علمی مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزاتخانه تصویب می شود.

وی با اشاره به اینکه نمونه پروپوزال‌ها در سایت مرکز جهت دانلود قرار گرفته است، اظهار کرد: دانشجویان می‌توانند با تهیه پروپوزال‌های خود مطابق نمونه و مراجعه حضوری به ساختمان وزارت ورزش و جوانان آن را جهت بررسی ارائه کنند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches