×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
حمایت مالی از سوی سازمان ملل متحد برای انجام مطالعات ایمنی راه‌ها

اقتصادتهران: شهریار افندی زاده در نشست مشترک مسئولان وزارت راه و شهرسازی با راسامیت رئیس واحد حمل و نقل پایدار بخش حمل و نقل اسکاپ از آغاز فرآیند اجرایی و پیشبرد پروژه مطالعاتی مشترک با اسکاپ خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شهریار افندی زاده بیان داشت: طرح اولیه این پروژه از مدت‌ها پیش آغاز و پس از تلاش و پیگیری دبیرخانه کمیسیون ایمنی راه‌ها و تأمین منابع مالی پیش بینی شده در تفاهم‌نامه طرفین، وارد فاز اجرایی شد.

معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی در نشست با رئیس واحد حمل و نقل پایدار بخش حمل و نقل اسکاپ با مروری بر مراحل انجام طرح و وظایف هر یک از سازمان‌های مسئول در امر ایمنی و همچنین بانک اطلاعات تصادفات رانندگی، برنامه‌ریزی و انجام هماهنگی برای اتمام مطالعات تا پایان سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.

افندی‌زاده بر چندجانبه بودن طرح و همکاری سازمان‌های مختلف مسئول عضو کمیسیون برای پیشبرد اهداف طرح تاکید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به موضوع تصادفات رانندگی به عنوان یکی از چالش‌های کشورها و جوامع مختلف، بیان داشت: اگر چه برخی از کشورهای پیش‌رو در امر ایمنی رانندگی گام‌های مؤثری برای کاهش تصادفات و کشته‌شدگان و جراحات شدید ناشی از آن برداشتند، اما همچنان این موضوع به عنوان یکی از عوامل تهدیدکننده سلامت بویژه در کشورهای در حال توسعه مطرح است.

وی بر هماهنگی و مدیریت یکپارچه ایمنی رانندگی به عنوان اساس دستیابی به ایمنی پایدار تاکید کرد و گفت: در این امر، وزارت راه و شهرسازی و معاونت حمل و نقل، انجام مطالعات و تحلیل وضعیت ایمنی و ارائه برنامه‌ها و راهکاری عملیاتی در کنترل و کاهش تصادفات را در دستور کار ویژه خود قرار داده و از انجام هرگونه مطالعات و طرح‌های این چنینی حداکثر حمایت را به عمل خواهد آورد.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches