×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
حضور مهندسانی که در توسعه کیش نقش دارند مایه افتخار است

اقتصادتهران: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نخستین همایش گرامیداشت روز مهندسان گفت: افتخار می کنیم مهندسان کیش با خلاقیت خود به زیبایی‌های جزیره کیش افزوده‌اند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، اولین همایش گرامیداشت روز مهندسان جزیره کیش شامگاه ۵ اسفند با حضور مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش، امام جمعه کیش، امام جمعه اهل سنت جزیره، ریس ستاد بحران کشور، مدیرکل فنی و زیربنایی دبیرخانه شورایعالی مناطق ازاد، ریس موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، رییس جامعه مهندسان کیشف روسای جوامه و اصناف، معاونان سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران عامل شرکت‌های تابعه و جمع کثیری از مهندسان جزیره کیش به اتفاق خانواده‌هایشان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش در این مراسم با اشاره به تقارن فرخنده نیمه شعبان وروز مهندس ضمن تبریک این عید سعید و گرامیداشت جایگاه مهندسان به ویژه مهندسان سخت کوش جزیره کیش گفت: این روز بهانه‌ای است برای تقدیر و گرامیداشت یاد مهندسانی که عامل توسعه کشور و جزیره کیش هستند مهندسین خوش ذوقی که درعرصه‌های مختلف مهندسی فعالیت کردند و باعث رشد کشور شدند. مهندسینی که در توسعه تکنولوژی در کشور سهم داشته‌اند.

دکتر سرهنگی افزود: این کشور و آب و خاک مرهون خلاقیت‌ها و نخبگی‌های مهندسانی است که در رشته‌های مختلف برق، عمران، شیمی، مکانیک، سازه و همه رشته‌های مهندسی در تلاش برای توسعه کشور هستند.

وی اظهار داشت: در جزیره کیش نیز می‌بالیم به حضور مهندسانی که چهره زیبای کیش مدیون تلاش‌های این مهندسان است و در کنار زیبایی که خداوند به اقلیم و طبیعت این جزیره داده است با خلق آثار ارزشمند و کیفی به افزایش این زیبایی و توسعه کیش کمک کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به طرح جامع کیش که حاصل تلاش مهندسان است تصریح کرد: در طرح توسعه کیش براساس طرح جامع تلاش می‌کنیم همچنان با کمک مهندسان متخصص علاوه بر بازبینی با دانش روز مهندسی برای طراحی، مطالعات شهری و توسعه کیش گام برداریم.

وی ادامه داد: جامعه مهندسان جزیره کیش نقش زیادی در توسعه زیبا و همگون کیش بر عهده داشته و دارند و با ایجاد سازه‌های برند، بر زیبایی‌های جزیره کیش افزوده‌اند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با یاری و همراهی مهندسان علاوه بر رعایت نظام مهندسی، توسعه این جزیره کیش از نظر کیفی و زیبایی همچنان در کشور پیشرو باشد.

گفتنی است در این مراسم از ۱۵ پیشکسوت جامعه مهندسان کیش تقدیر شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches