×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
حضور بانک کارآفرین در سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن آمبودزمان آسیایی

بانک کارآفرین در سیزدهیمن کنفرانس بین‌المللی انجمن بازرسان آسیایی – آمبودزمان با برپایی غرفه ای در نمایشگاه جانبی این کنفرانس، نسبت به معرفی فعالیت‌های خود در زمینه نظارت و بازرسی و سلامت اداری، مبارزه با پولشوئی و صیانت از حقوق مشتریان اقدام کرده است.

به گزارشاز روابط عمومی بانک کارآفرین، این نمایشگاه در بخش جنبی کنفرانس انجمن بازرسان آسیایی – آمبودزمان از ساعت ۸ تا ۱۷ از پانزدهم تا هجدهم مهرماه جاری در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی پذیرای عموم بازدیدکنندگان خواهد بود.

ارائه دستاوردها و آشنایی کارشناسان دستگاه‌های اجرایی با اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه بازرسی، پاسخگویی به شکایات مردمی، اقدمات پیشگیرانه و مبارزه با فساد، ارتقای سلامت اداری، صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه مذکور می‌باشد.

گفتنی است، این کنفرانس به میزبانی سازمان بازرسی کل کشور برگزار شده است و موسساتی نظیر موسسه آمبودزمان بین‌الملل (I.O.I)، دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل متحد

(UNOPC) و سازمان شفافیت بین‌المللی (TI) و همچنین بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور در آن حضور دارند.

این گزارش حاکی است؛ دیروز آیت الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه ومصطفی پور محمدی، وزیر دادگستری نیز از غرفه های نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.

گفتنی است؛ بانک کارآفرین در غرفه خود با استقرار کارشناسان و متخخصان امور بانکی آماده پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان داخلی و خارجی بازدید‌کننده از غرفه این بانک است.

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches